Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale, Bucureşti
Marketing, Anul 2, Semestrul II
Marketing, Anul 2, Semestrul II
1. Studierea mediului de marketing trebuie sa permita printre altele intelegerea notiunii de mediu de marketing si ce cuprinde acesta.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
2. In ceea ce priveste dinamica mediului de marketing, companiile au realizat ca singurul aspect de care pot fi sigure este faptul ca mediul nu se schimba.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: B
3. Dinamica actuala a mediului de marketing este complexa, companiile operand pe mai mult de o piata in acelasi timp.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
4. Micromediul poate fi definit ca fiind constituit din ansamblul componenetelor mediului extern cu care compania intra in relatii directe, puternice si permanente in vederea atingerii obiectivelor sale, prezente si viitoare.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
5. Factorii politici si legislativi actioneaza indirect asupra activitatii de piata a oricarui agent economic.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
6. Factorii intamplatori sunt acei factori care determina abaterea temporala a pietei de la tendinta, aparitia lor fiind imprevizibila, modificand starea conjuncturii pietei.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
7. Indicatorii ce exprima dinamica unor sectoare care evolueaza in acelasi timp si ritm cu mersul de ansamblu al economiei, de exemplu: produsul national brut, indicele productiei industriale, deverul marilor magazine, gradul de utilizare a capacitatilor productive, rata somajului poarta numele de indicatori concomitenti ai conjuncturii pietei.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
8. Comportamentul concurential independent este observat cand actiunile si reactiile competitorilor nu sunt luate in considerare in deciziile firmei, fie implicit sau explicit.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
9. Din punct de vedere al reactiei lor, atunci cand sunt atacati, concurentii selectivi reactioneaza numai in anumite situatii concurentiale, atunci cand apreciaza ca actiunile anumitor firme le lezeaza interesele.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
10. Notiunea de consumator poate fi studiata si inteleasa doar daca se are in vedere natura sociala a acestei categorii in studiul comportamentului consumatorului.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
...
+ încă 189 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !