vreaunota10

Comunicare si negociere in afaceri

Facultatea de Management, Braşov
Management, Anul 3, Semestrul II

1. Etapele negocierii unei afaceri presupun urmatoarele actiuni:
A) detectarea unor noi oportunitati de afaceri
B) elaborarea planului de afaceri;
C) realizarea întelegerii între parteneri si stabilirea acordului privind interesele partenerilor;
D) obtinerea acordului definitiv al clientului pentru intrarea comenzii in executie;
E) respectarea tuturor obligatiilor contractuale.

Răspuns corect: C

2. Avantajul comunicarii scrise este:
A) prezentarea de noi argumente, prin luarea în considerare a obiectiunii prezentate de partener;
B) se realizeaza pe timpul întâlnirii directe a partenerilor de afaceri;
C) mesajul poate fi pregatit cu multa atentie si cu luarea în considerare a procedurilor de relatii si actiune specifice culturii manageriale ale partenerilor;
D) ofera posibilitatea rapida a schimbului de informatii;
E) se previne obiectiunea prin sublinierea punctelor slabe ale ofertei în termeni de natura sa atenueze neajunsul respectiv

Răspuns corect: C

3. Avantajul comunicarii orale este:
A) prezentarea de noi argumente, prin luarea în considerare a obiectiunii prezentate de partener;
B) se realizeaza pe timpul întâlnirii directe a partenerilor de afaceri;
C) mesajul poate fi pregatit cu multa atentie si cu luarea în considerare a procedurilor de relatii si actiune specifice culturii manageriale ale partenerilor;
D) mesaje partiale si aditionale completeaza continutul mesajelor verbale;
E) se prevenine obiectiunea prin sublinierea punctelor slabe ale ofertei în termeni de natura sa atenueze neajunsul respectiv

Răspuns corect: B

4. Avantajul comunicarii nonverbale este:
A) prezentarea de noi argumente, prin luarea în considerare a obiectiunii prezentate de partener;
B) se realizeaza pe timpul întâlnirii directe a partenerilor de afaceri;
C) mesajul poate fi pregatit cu multa atentie si cu luarea în considerare a procedurilor de relatii si actiune specifice culturii manageriale ale partenerilor;
D) mesajele partiale si aditionale completeaza continutul mesajelor verbale;
E) se prevenine obiectiunea prin sublinierea punctelor slabe ale ofertei în termeni de natura sa atenueze neajunsul respectiv

Răspuns corect: D

5. Comunicarea în managementul afacerilor prezinta urmatoarele caracteristici:
Identificati varianta incorecta.
A) mesajul este exprimat cu claritate si pus în limbaj operational;
B) lipsa de flexibilitate a sistemului de comunicare;
C) transmiterea rapida si nedeformata a mesajului;
D) mesaje partiale si aditionale completeaza continutul mesajelor verbale;
E) asigurarea fluentei si reversibilitatii mesajelor

Răspuns corect: B

6. La nivelul firmei comunicarea este eficienta atunci cand se caracterizeaza prin:
Identificati varianta eronata.
A) claritate;
B) tensiune;
C) precizie;
D) accesibilitate;
E) respectarea regulilor de functionare a microgrupurilor de afaceri.

Răspuns corect: B

7. Etapele specifice procesului de comunicare se delimiteaza astfel:Identificati varianta eronata.
A) conceptualizarea
B) simbolizarea
C) generalizarea
D) organizarea
E) operationalizarea.

Răspuns corect: C

8. In cadrul procesului de comunicare, operationalizarea:
A) presupune materializarea mesajului intr-o forma fizica si transmiterea sa
B) reprezinta procesul prin care sunt ordonate in timp si spatiu informatiile
C) presupune selectarea celor mai adecvate cuvinte si adaptarea acestora la contextul social
D) se refera la procesul de percepere, invatare si memorizare a informatiilor
E) are in vedere procesul prin care un individ acorda un anumit sens unor semnale.Identificati raspunsul corect

Răspuns corect: A

9. In cadrul procesului de comunicare, organizarea:
A) se refera la procesul de percepere, invatare si memorizare a informatiilor
B) presupune materializarea mesajului intr-o forma fizica si transmiterea sa
C) presupune selectarea celor mai adecvate cuvinte si adaptarea acestora la contextul social
D) se refera la procesul de percepere, invatare si memorizare a informatiilor
E) reprezinta procesul prin care sunt ordonate in timp si spatiu informatiile.Identificati raspunsul corect

Răspuns corect: E

10. Comunicarea verticala ascedenta:
A) se realizeaza dinspre managementul firmei catre subordonati
B) se realizeaza dinspre subordonati catre managementul firmei
C) se realizeaza intre departamentele firmei situate pe acelasi nivel ierarhic
D) presupune transmiterea raspunsurilor angajatilor la comunicarile realizate de catre manager
E) se realizeaza intre membrii unei echipe care lucreaza la acelasi proiect.

Răspuns corect: A

...

+ încă 492 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Statistica pe care o oferă programul Nota 10 (zece) despre această grilă rezolvată:
Comunicare si negociere in afaceri
Descarcati gratuit
vreaunota10
Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.

In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
Cu doar vreaunota10EURO*
aveti si acces la baza de date de grile rezolvate !
vreaunota10
vreaunota10
* Pretul nu include TVA
Home | Prezentare | Cumpără | Povești de succes | Forum | Ajutor | Contul meu | Date cu caracter personal | ANPC | Contact
Copyright © 2010 - 2025 Datagram SRL, CUI: RO13674241, Reg. Com.: J40/1036/2001. Toate drepturile rezervate - Termeni si conditii

Competiţii Online   Five O'Clock   Dicţionar Român Englez   Dicţionar Englez Român   Design Web Site   Program Amanet   Translate Ojibwe   Translate Cherokee   
0.0110 / 0.0075 (11)