Facultatea de Litere, Bucureşti
Doua limbi moderne, Licenţă, Semestrul II
Doua limbi moderne, Licenţă, Semestrul II
1. Misiunea generala a managementului educational este cultivarea resurselor umane ale fiecarei societati, in concordanta cu:
a) idealul social care le inspira;
b) idealul uman derivat din valorile si principiile lor;
c) idealul educational derivat din acestea.
A) a+b+c
B) a
C) a+c
D) b
Răspuns corect: A
2. Rolurile generale ale managerilor „de prima linie” din scoli sunt:
a) rolul de organizator al activitatilor instructiv – educative;
b) rolul de educator propriu-zis;
c) roluri ”extraclasa” si „extrascoala” .
A) a+b+c
B) a
C) b+c
D) b
Răspuns corect: A
3. Managementul clasei de elevi abordeaza:
a) structurile dimensionale ale grupului de clasa;
b) relatiile din interiorul grupului;
c) interventiile cadrelor didactice in situatii de criza educationala.
A) a
B) b
C) c
D) a+b+c
Răspuns corect: D
4. Unele dintre rolurile manageriale ale cadrelor didactice sunt:
a) planificarea;
b) controlul;
c) evaluarea;
d) conducerea;
e) marketingul.
A) a+b+c+d
B) b+d
C) c+e
D) a+b+e
Răspuns corect: A
5. Didactica specialitatii studiaza procesul de invatamant din perspectiva pedagogica a predarii si invatarii obiectelor de studiu.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
6. Didactica specialitatii isi dobandeste propriul statul stiintific prin obiectul de studiu.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: B
7. Negociatorul cooperant este preocupat de:
a) asigurarea transparentei;
b) loialitatea fata de partener;
c) respectul pentru directivele sale;
d) grija pentru propria persoana;
e) vointa de a ajunge la rezultate pozitive.
A) a+c+d+e
B) a+b+c+e
C) b+c+d+e
D) a+d+e
Răspuns corect: B
8. Disfunctii organizatorice din clasa de elevi care duc la oboseala acestora:
a) sarcini repetitive;
b) absenta conexiunii inverse reale;
c) motivatie limitata;
d) desfasurarea activitatilor pe timp mohorat, apasator;
e) interesul scazut al elevilor.
A) a+b+d+e
B) a+b+c+e
C) a+b+c+d
D) b+c+d+e
Răspuns corect: B
9. Caracteristicile clasei ca grup social sunt:
a) numarul de elevi;
b) interactiunea membrilor clase;
c) scopurile;
d) structura grupului.
A) a+b
B) a+b+c+d
C) a+b+c
D) a+c+d
Răspuns corect: B
10. Tipologia normativa pentru clase de elevi este:
a) norme explicite;
b) norme implicite;
c) norme individuale.
A) a
B) b
C) a+b
D) a+b+c
Răspuns corect: C
...
+ încă 236 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !