Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale, Bucureşti
Marketing, Anul 1, Semestrul I
Marketing, Anul 1, Semestrul I
1. Cand resursele companiei sunt limitate, in loc sa incerce sa acopere un procent redus dintr-o piata vasta firmele incearca sa obtina un procent mare dintr-un segment mic de piata folosind:
A) comertul nediferentiat
B) comertul diferentiat
C) marketingul concentrat
D) demarketingul
Răspuns corect: C
2. Este eroare majora de pozitionare pe piata pe care o companie trebuie sa o evite:
A) suprapozitionarea
B) ultrapozitionarea
C) pozitionarea fata de concurenta
D) pozitionarea in avans
Răspuns corect: D
3. Aparitia notiuni de segment de piata (masa de cumparatori ce prezinta caracteristici comune) a atras dupa sine elaborarea a trei strategi de marketing. Nu este o astfel de strategie:
A) Marketing nediferentiat
B) Marketing concentrat
C) Marketing strategic
D) Marketing diferentiat
Răspuns corect: C
4. Este conditie ca segmentarea pietei de catre firma sa fie eficienta:
A) numarul cat mai mare de segmente descoperite
B) pertinenta segmentarii
C) in cadrul segmentelor populatia sa fie cat mai eterogena
D) este eficienta oricum numai ca firmele nu cunosc importanta ei
Răspuns corect: B
5. Daca o firma foloseste prea multe campanii publicitare separate in acelasi timp, creandu-se o imagine confuza in mintea consumatorilor inseamna ca eroarea majora de pozitionare pe piata pe care o face firma se numeste:
A) suprapozitionare
B) subpozitionare
C) pozitionare confuza
D) a + b + c
Răspuns corect: C
6. Tintirea pietei are loc:
A) dupa pozitionarea pe piata
B) dupa segmentarea pietei
C) dupa realizarea mixului de marketing
D) dupa ce firma are un grup de clienti fideli
Răspuns corect: B
7. ........................ reprezinta un grup mai restrans obtinut in urma divizarii unui segment de piata in subsegmente sau prin definirea unui grup cu un set distinctiv de trasaturi si care doreste o combinatie speciala de beneficii.
A) segmentul de piata
B) nisa de piata
C) personalizarea pietii
D) tintirea pietii
Răspuns corect: B
8. Procesul de creare, mentinere si intretinere a relatiilor cu clientii firmei, dar si cu toti ceilalti detinatori de interese (distribuitori, furnizori, etc.) este obiectul:
A) marketingului direct
B) marketingului serviciilor
C) marketingului relational
D) marketingului tranzactional
Răspuns corect: C
9. Conceptul potrivit caruia o firma ar trebui sa ia decizii de marketing tinand seama de nevoile consumatorilor, de interesele lor pe termen lung, de nevoile firmei si de interesele de perspectiva ale societatii in ansamblu este:
A) marketing relational
B) marketing direct
C) marketing social
D) marketingul serviciilor
Răspuns corect: C
10. Marketingul modern reprezinta
A) satisfacerea consumatorilor
B) maximizarea profitului
C) satisfacerea consumatorilor contra unui profit
D) incheierea unor tranzactii profitabile
Răspuns corect: C
...
+ încă 320 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !