Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale, Bucureşti
Afaceri Internaţionale, Licenţă, Semestrul I
Afaceri Internaţionale, Licenţă, Semestrul I
1. In mediul electronic prin C2B (consumer to business) se intelege:
A) crearea de site-uri de catre organizatii pentru a comunica mai usor cu partenerii de afaceri
B) realizarea de forumuri de discutii de catre organizatii pentru a comunica mai usor cu consumatorii
C) tranzactii pe internet conduse de client care iau initiativa in a contacta si comunica cu diverse firme
D) vanzarea de produse intre consumatori prin intermediul intranetului
Răspuns corect: C
2. Performanta perceputa a unui produs in livrarea valorii legate de asteptarile cumparatorului, performanata care se potriveste cu asteptarile cumparatorului reprezinta:
A) dorinta
B) nevoie
C) satisfactie
D) obisnuinta
Răspuns corect: C
3. Marketingul tranzactiei este:
A) orientat mai ales pe termen lung
B) parte a marketingului relational
C) totalitatea cumparatorilor reali si potentiali ai unui produs
D) un concept sinonim cu cel de marketing societal
Răspuns corect: B
4. ....................... este alcatuit din institutii si alti factori care afecteaza valorile, perceptiile, preferintele si comportamentele de baza ale unei societati.
A) Mediul de marketing
B) Mediul economic
C) Mediul cultural
D) Mediul tehnologic
Răspuns corect: C
5. Concurentii fac parte din:
A) Mediul demografic
B) Macromediu
C) Micromediu
D) Mediul intern
Răspuns corect: C
6. Este etapa a procesului de adoptare a unui produs nou:
A) adaptarea
B) dezvoltarea interesului
C) corectarea
D) constientizarea
Răspuns corect: D
7. Micromediul reprezinta:
A) totalitatea factorilor din interiorul firmei care afecteaza activitatea firmei direct, permanent si puternic
B) totalitatea factorilor din exteriorul firmei care afecteaza activitatea firmei direct, permanent si puternic
C) totalitatea factorilor din exteriorul companiei care-i influenteaza activitatea indirect si slab
D) spectrul mai larg de factori (demografici, economici, naturali, tehnologici, politici si culturali)
Răspuns corect: B
8. In procesul decizional al cumparatorului poate sa se manifeste o stare de disconfort numita:
A) retentie selectiva
B) disonanta cognitiva
C) atentie aleatorie
D) satisfactie
Răspuns corect: B
9. Resursele umane ale unei firme fac parte din:
A) mediul demografic al firmei
B) mediul natural al firmei
C) mediul intern
D) macromediul
Răspuns corect: C
10. Se mai numesc si bunuri de uz curent, in cazul bunurilor indistriale:
A) bunurile de consum
B) furniturile
C) bunuri speciale
D) bunuri comerciale
Răspuns corect: B
...
+ încă 100 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !