vreaunota10

Introducere in marketing

Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale, Bucureşti
Afaceri Internaţionale, Licenţă, Semestrul I

1. In mediul electronic prin C2B (consumer to business) se intelege:
A) crearea de site-uri de catre organizatii pentru a comunica mai usor cu partenerii de afaceri
B) realizarea de forumuri de discutii de catre organizatii pentru a comunica mai usor cu consumatorii
C) tranzactii pe internet conduse de client care iau initiativa in a contacta si comunica cu diverse firme
D) vanzarea de produse intre consumatori prin intermediul intranetului

Răspuns corect: C

2. Performanta perceputa a unui produs in livrarea valorii legate de asteptarile cumparatorului, performanata care se potriveste cu asteptarile cumparatorului reprezinta:
A) dorinta
B) nevoie
C) satisfactie
D) obisnuinta

Răspuns corect: C

3. Marketingul tranzactiei este:
A) orientat mai ales pe termen lung
B) parte a marketingului relational
C) totalitatea cumparatorilor reali si potentiali ai unui produs
D) un concept sinonim cu cel de marketing societal

Răspuns corect: B

4. ....................... este alcatuit din institutii si alti factori care afecteaza valorile, perceptiile, preferintele si comportamentele de baza ale unei societati.
A) Mediul de marketing
B) Mediul economic
C) Mediul cultural
D) Mediul tehnologic

Răspuns corect: C

5. Concurentii fac parte din:
A) Mediul demografic
B) Macromediu
C) Micromediu
D) Mediul intern

Răspuns corect: C

6. Este etapa a procesului de adoptare a unui produs nou:
A) adaptarea
B) dezvoltarea interesului
C) corectarea
D) constientizarea

Răspuns corect: D

7. Micromediul reprezinta:
A) totalitatea factorilor din interiorul firmei care afecteaza activitatea firmei direct, permanent si puternic
B) totalitatea factorilor din exteriorul firmei care afecteaza activitatea firmei direct, permanent si puternic
C) totalitatea factorilor din exteriorul companiei care-i influenteaza activitatea indirect si slab
D) spectrul mai larg de factori (demografici, economici, naturali, tehnologici, politici si culturali)

Răspuns corect: B

8. In procesul decizional al cumparatorului poate sa se manifeste o stare de disconfort numita:
A) retentie selectiva
B) disonanta cognitiva
C) atentie aleatorie
D) satisfactie

Răspuns corect: B

9. Resursele umane ale unei firme fac parte din:
A) mediul demografic al firmei
B) mediul natural al firmei
C) mediul intern
D) macromediul

Răspuns corect: C

10. Se mai numesc si bunuri de uz curent, in cazul bunurilor indistriale:
A) bunurile de consum
B) furniturile
C) bunuri speciale
D) bunuri comerciale

Răspuns corect: B

...

+ încă 100 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Statistica pe care o oferă programul Nota 10 (zece) despre această grilă rezolvată:
Introducere in marketing
Descarcati gratuit
vreaunota10
Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.

In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
Cu doar vreaunota10EURO*
aveti si acces la baza de date de grile rezolvate !
vreaunota10
vreaunota10
* Pretul nu include TVA
Home | Prezentare | Cumpără | Povești de succes | Forum | Ajutor | Contul meu | Date cu caracter personal | ANPC | Contact
Copyright © 2010 - 2025 Datagram SRL, CUI: RO13674241, Reg. Com.: J40/1036/2001. Toate drepturile rezervate - Termeni si conditii

Competiţii Online   Five O'Clock   Dicţionar Român Englez   Dicţionar Englez Român   Design Web Site   Program Amanet   Translate Ojibwe   Translate Cherokee   
0.0088 / 0.0053 (11)