Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale, Bucureşti
Marketing, Licenţă, Semestrul II
Marketing, Licenţă, Semestrul II
1. Demarketingul reprezinta o strategie utilizata in conditii de piata pe care se manifesta o tendinta de:
A) cerere excesiva
B) cerere latenta
C) cerere neregulata
D) cerere negativa
Răspuns corect: A
2. Care dintre conceptele managementului marketingului sustine faptul ca utilizatorii (clientii) vor favoriza produsele care ofera cel mai mult din punct de vedere al calitatii, performantei si trasaturilor inovatoare si de aceea managementul trebuie sa se concentreze pe imbunatatirea produselor:
A) conceptul de productie
B) conceptul de produs
C) conceptul de vanzare
D) conceptul de marketing
Răspuns corect: B
3. Care dintre conceptele managementului marketingului poate conduce la miopie de marketing?
A) conceptul de productie
B) conceptul de produs
C) conceptul de vanzare
D) conceptul de marketing
Răspuns corect: A
4. Versiunea pe internet a comertului prin mijloace orale care implica ideea unui mesaj e-mail care este atat de reusit incat clientii vor dori sa-l transmita mai departe prietenilor lor se numeste:
A) webcasting
B) marketing viral
C) interstitale
D) marketing societal
Răspuns corect: B
5. In mediul electronic, prin C2B (consumer to business) se intelege:
A) crearea de site-uri de catre organizatii pentru a comunica mai usor cu partenerii de afaceri
B) realizarea de forumuri de discutii de catre organizatii pentru a comunica mai usor cu consumatorii
C) tranzactii pe internet conduse de clienti, care iau initiativa in a contacta si comunica cu diverse firme
D) vanzarea de produse intre consumatori prin intermediul intranetului
Răspuns corect: C
6. Performanta perceputa a unui produs dupa cumparare, care se potriveste cu asteptarile cumparatorului reprezinta un determinant pentru:
A) dorinta
B) nevoie
C) satisfactie
D) obisnuinta
Răspuns corect: C
7. Clientii fac parte din:
A) Mediul demografic
B) Macromediu
C) Micromediu
D) Mediul intern
Răspuns corect: C
8. Este etapa a procesului de adoptare a unui produs nou de catre consumator:
A) atragerea atentiei
B) dezvoltarea dorintei
C) manifestrea in cumparare
D) manifestarea interesului
Răspuns corect: D
9. Macromediul reprezinta:
A) totalitatea factorilor din interiorul firmei care afecteaza activitatea acesteia direct, permanent si puternic
B) totalitatea factorilor din exteriorul firmei care afecteaza activitatea acesteia direct, permanent si puternic
C) totalitatea factorilor din exteriorul firmei care-i influenteaza activitatea acesteia indirect, pe termen lung si slab
D) spectrul mai larg de factori (clientii, concurentii, furnizorii, mediul intern, distribuitorii)
Răspuns corect: C
10. In procesul decizional al cumparatorului poate sa se manifeste o stare de disconfort numita:
A) retentie selectiva
B) disonanta cognitiva
C) atentie aleatorie
D) satisfactie
Răspuns corect: B
...
+ încă 341 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !