Facultatea de Management financiar contabil, Constanţa
Management, Anul 3, Semestrul I
Management, Anul 3, Semestrul I
1. Evaluarea si alegerea unui produs (resursa materiala) va avea in vedere:
A) previziunea ofertei, previzionarea pretului, strategia de reducere a costurilor, procesul de productie al consumatorului, utilitatea produsului pentru produsul final
B) previziunea ofertei, previziunea cererii furnizorului, procesul de productie al furnizorului
C) strategia de reducere a costurilor furnizorului, previziunea ofertei, a pretului, utilitatea produsului pentru produsul final
D) utilitatea produsului pentru furnizor, previziunea ofertei, a pretului, strategia de rationalitate a costurilor
E) previziunea productiei furnizorului, strategia de reducere a costurilor furnizorului, previziunea pretului produsului final
Răspuns corect: A
2. Definirea produsului prin marca comerciala inseamna:
A) o descriere detaliata, urmata de sintagma “sau echivalent...”
B) definirea produsului prin marca acestuia urmata de sintagma “fabricat...”
C) definirea produsului prin marca acestuia
D) descrierea detaliata a caracteristicilor produsului
E) definirea produsului prin marca acestuia, urmata de cateva caracteristici de identificare a tipului produsului
Răspuns corect: E
3. Definirea produsului prin echivalenta se recomanda:
A) cand elaborarea unor specificatii detaliate nu se justifica si este costisitoare
B) cand se lasa la latitudinea furnizorului de a oferi o solutie care sa corespunda cerintelor consumatorului
C) cand exista comenzi speciale pentru produse cu un grad ridicat de specificitate
D) cand este esentiala tehnologia de fabricatie
E) cand produsul este apreciat ca “strategic” pentru consumator
Răspuns corect: B
4. Definirea produsului prin caracteristicile specifice are anumite limite:
A) in activitatea de aprovizionare aceste produse sunt percepute ca fiind comenzi speciale si din aceasta cauza preturile cerute vor fi mai mari
B) sunt percepute ca fiind produse foarte importante pentru consumator, furnizorul ofera “bonusuri”
C) se evidentiaza foarte clar ce asteapta consumatorul
D) furnizorul cunoaste foarte clar care ii sunt responsabilitatile
E) nu permite folosirea unor grile de evaluare a furnizorilor (produselor)
Răspuns corect: A
5. Metoda de calcul a necesarului standard de consum (planificat) pe baza “realizarilor din perioada anterioara” se recomanda:
A) cand productia din anul de plan se caracterizeaza prin caracteristici asemanatoare cu cele din anul anterior
B) cand se produce “la cerere”
C) cand exista stocuri semnificative de productie neterminata
D) cand productia planificata poate fi caracterizata prin distributia statistica a diferitelor sorto-tipo-dimensiuni
E) cand exista un produs asemanator pentru care se cunoaste consumul specific
Răspuns corect: A
6. Pozitia ierarhica a activitatii de aprovizionare depinde de:
1. autoritatea de care se bucura personalul care lucreaza in domeniul aprovizionarii
2. stilul de management al conducatorului activitatii de aprovizionare
3. ponderea costurilor aprovizionarii in costul de productie
4. stilul de management al managerului general
...
+ încă 132 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !