Facultatea de Psihologie şi Pedagogie, Braşov
Pedagogie, Anul 3, Semestrul I
Pedagogie, Anul 3, Semestrul I
1. Managementul educational poate fi surprins:
A. la nivel structural;
B. la nivel macrostructural;
C. la nivel microstructural;
D. la nivel intermediar.
A) A+B+C
B) B+C+D
C) A+C+D
Răspuns corect: B
2. Managementul educational poate fi analizat din punct de vedere:
A. actional;
B. operational;
C. tactic
D. intermediar;
E. procesual;
F. strategic.
A) A+B+C+D+E
B) A+B+C+D+F
C) A+C+D+E+F
D) B+C+D+E+F
E) A+B+C+E+F
Răspuns corect: E
3. Managementul educational este arta de a lucra cu:
A. idei;
B. relatii;
C. sisteme;
D. oameni;
E. resurse.
A) A+B+C+D
B) A+C+D+E
C) B+C+D+E
D) A+B+D+E
Răspuns corect: D
4. Principalele caracteristici ale managementului educational sunt:
A. caracterul complex al actiunilor;
B. caracterul participativ;
C. caracterul structural;
D. caracterul sistemic;
E. caracterul prospectiv;
F. caracterul multifunctional.
A) A+B+C+D+E
B) A+B+C+D+
C) A+C+D+E+F
D) B+C+D+E+F
E) A+B+D+E+F
Răspuns corect: E
5. Relatia management educational politologie este benefica indeosebi pentru faptul ca procesul deciziei politice ofera managementului o schema de actiune care cuprinde:
A. identificarea problemei;
B. pregatirea solutiei optime;
C. studiul bibliografiei;
D. aplicarea solutiei la scara sociala;
E. evaluarea rezultatelor;
F. evaluarea operationala.
A) A+B+C+D+E
B) A+B+C+D+F
C) A+C+D+E+F
D) B+C+D+E+F
E) A+B+D+E+F
Răspuns corect: E
6. Functiile specifice managementului educational sunt:
A. planificarea si organizarea sistemului de invatamant;
B. proiectarea bugetului de venituri;
C. orientarea metodologica a procesului de invatamant;
D. reglarea si autoreglarea sistemului de invatamant si a procesului de invatamant.
A) A+B+C
B) B+C+D
C) A+C+D
Răspuns corect: C
7. Principalele paradigme explicativ-conceptuale care orienteaza de studiu al managementului educational sunt:
A. paradigma normativa;
B. paradigma structurala;
C. paradigma sistemica;
D. paradigma organizatorica;
E. paradigma interpretativa.
A) A+B
B) A+C
C) B+C
D) B+D
E) A+E
Răspuns corect: E
8. Managementul clasei de elevi studiaza principalele perspective de abordare ale clasei de elevi adica:
A. perspectiva didactica;
B. perspectiva normativa;
C. perspectiva psihosociala;
D. perspectiva structurala. .
A) A+B
B) A+C
C) B+C
D) B+D
E) A+E.
Răspuns corect: B
9. Principalele structuri dimensionale ale clasei de elevi studiate de managementul clasei de elevi sunt:
A. dimensiunea ergonomica;
B. dimensiunea psihologica;
C. dimensiunea psihosociala;
D. dimensiunea analitica;
E. dimensiunea relationala;
F. dimensiunea normativa.
A) A+B+C+D+E
B) A+B+C+D+F
C) A+C+D+E+F
D) B+C+D+E+F
E) A+B+C+E+F
Răspuns corect: B
10. Principalele instrumente de evaluare la nivelul clasei de elevi promovate de managementul clasei de elevi sunt:
A. Inventarul Mediului de Invatare;
B. Scala Mediului Scolar;
C. Chestionarul Studiului Managerial;
D. Chestionaru Mediului Scolar Individualizat.
A) A+B+C
B) B+C+D
C) A+C+D
D) A+B+D
Răspuns corect: C
...
+ încă 340 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !