Facultatea de Psihologie şi Pedagogie, Braşov
Pedagogie, Anul 3, Semestrul I
Pedagogie, Anul 3, Semestrul I
1. Capacitatea de muncă a elevilor are următoarele componente:
a) capacitatea de muncă nominală;
b) capacitatea de muncă funcţională;
c) capacitatea de muncă disponibilă;
d) capacitatea de muncă auxiliară.
A) a
B) a+b+c+d
C) b+c
D) c+d
Răspuns corect: B
2. Structura capacităţii de învăţare este condiţionată de următorii factori:
a) nivelul dezvoltării biopsihosociale;
b) starea de pregătire a elevilor;
c) componenta motivaţională.
A) a
B) a+b
C) a+b+c
D) c+b
Răspuns corect: C
3. Caracteristicile clasei ca grup social sunt:
a) numărul de elevi;
b) interacţiunea membrilor clasei;
c) scopurile;
d) structura grupului.
A) a+b
B) a+b+c+d
C) a+b+c
D) a+c+d
Răspuns corect: B
4. Tipologia normativă pentru clasa de elevi este:
a) norme explicite;
b) norme implicite;
c) norme individuale.
A) a
B) b
C) a+b
D) a+b+c
Răspuns corect: C
5. Unele strategii de intervenţie la apariţia unui conflict pot fi:
a) strategia de dominare;
b) negocierea;
c) fraternizarea;
d) pedeapsa corporală.
A) a+b+c
B) a+b
C) c+d
D) a+d
Răspuns corect: A
6. În calitate de consilier al elevului, profesorul trebuie să fie:
a) accesibil;
b) înţelegător;
c) pregătit din punct de vedere psihologic,
d) exigent faţă de orice fel de greşeală a elevului;
e) interesat de problemele elevului.
A) a+b+c
B) b+c+d+e
C) a+c+d+e
D) a+b+c+e
Răspuns corect: D
7. Principalele stiluri de negociere pentru rezolvarea unui conflict sunt:
a) negociatorul cooperant;
b) negociatorul afectiv;
c) negociatorul conflictual;
d) negociatorul demagog.
e) negociatorul birocrat.
A) a+b+c+d
B) a+c+e
C) b+c+d+e
D) c+d+e
Răspuns corect: A
8. Negociatorul cooperant este preocupat de:
a) asigurarea transparenţei;
b) loialitatea faţă de partener;
c) respectul pentru directivele sale;
d) grija pentru propria persoană;
e) voinţa de a ajunge la rezultate pozitive.
A) a+c+d+e
B) a+b+c+e
C) b+c+d+e
D) a+d+e
Răspuns corect: B
9. Disfuncţii organizatorice din clasa de elevi care duc la oboseala acestora:
a) sarcini repetitive;
b) absenţa conexiunii inverse reale;
c) motivaţie limitată;
d) desfăşurarea activităţilor pe timp mohorât, apăsător;
e) interesul scăzut al elevilor.
A) a+b+d+e
B) a+b+c+e
C) a+b+c+d
D) b+c+d+e
Răspuns corect: B
10. Principalele strategii de „autoevaluare” a unui copil sunt:
a) copilul trebuie învăţat să folosească limbajul interior pentru a-şi redimensiona motivaţia;
b) copilul trebuie învăţat să-şi schimbe stilul şi metodele proprii de învăţare;
c) copilul trebuie învăţat să-şi facă cunoscute şi să-şi argumenteze părerile în public;
d) copii trebuie ajutaţi să-şi însuşească strategii care stimulează colaborarea şi participarea activă.
A) a+b+c
B) b+c+d
C) a+c+d
D) a+b+c+d
Răspuns corect: D
...
+ încă 100 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !