Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale, Bucureşti
Marketing, Anul 2, Semestrul I
Marketing, Anul 2, Semestrul I
1. Puneti in ordine etapele procesului de pozitionare a marcii:
1) Arhitectura mărcii
2) Identitatea mărcii
3) Înţelegerea nevoilor şi dorinţelor publicului organizaţiei
4) Platforma unei mărci
5) Evaluarea continuă şi dezvoltarea mărcii
6) Valorificarea oportunităţilor de poziţionare
A) 6-3-1-2-4-5
B) 5-1-3-4-2-6
C) 3-6-4-2-1-5
D) 4-3-6-1-2-5
Răspuns corect: C
2. Etapa din procesul de pozitionare a marcii care presupune identificarea elementelor care duc la diferentierea de alte marci si care consta in stabilirea numelui, al logoului, a sloganului este:
A) platforma unei marci
B) identitatea marcii
C) arhitectura marcii
D) evaluarea continua si dezvoltarea marcii
Răspuns corect: B
3. Termenii cei mai des utilizati pentru a defini elementele de baza care alcatuiesc platforma marcii sunt:
A) viziune, strategii, obiective
B) avantaje competitive, misiune
C) viziune, misiune, valori
D) strategii, obiective, tactici
Răspuns corect: C
4. Cine a scris ca ”poziţionarea este ceea ce faci cu mintea consumatorului potenţial.”:
A) Ph. Kotler
B) Michael Porter
C) Al Ries şi Jack Trout
D) C. Florescu
Răspuns corect: C
...
+ încă 230 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !