vreaunota10

Managementul serviciilor publice

Facultatea de Stiinte Juridice, Politice si Administrative, Bucureşti
Administraţie Publică, Anul 3, Semestrul I

1. Precizati care din formulari nu reprezinta factor ce conduce la o crestere mai pronuntata a cererii de servicii:
A) fabricarea de noi produse ce necesita servicii suport specializate
B) aparitia societatii de servicii
C) marirea numarului de servicii aditionale specializate ca urmare a inovatiei si dezvoltarii tehnologice
D) dezvoltarea serviciilor financiare de productie, distributie tot mai complexe
E) reglementari si implicari guvernamentale in procesul de dezvoltare a serviciilor

Răspuns corect: B

2. Identificati formularea ce nu reprezinta considerent in abordarea taxonomiei serviciilor:
A) serviciile se regasesc in toate domeniile de activitate, fie ca servicii pure, fie ca servicii ce pot fi autonomizate la un moment dat, continutul lor fiind diferit in raport cu domeniul in care activeaza
B) diversificarea continua a serviciilor din punct de vedere al activitatilor desfasurate, al domeniile de referinta, al trasaturilor ori gruparii acestora
C) ponderea tot mai mare a tehnologiei informatiei in cadrul productiei de servicii
D) dinamismul serviciilor in raport cu alte sectoare de activitate
E) utilitatea serviciilor vizeaza o anumita trebuinta, ori creeaza cadrul necesar satisfacerii acesteia

Răspuns corect: C

3. Precizati care dintre formulari nu reprezinta factor ce a condus la consensul in clasificarea serviciilor:
A) sporirea permanenta a sectorului serviciilor, ca urmare a dezvoltarii economice generale
B) luarea in considerare a functiilor indeplinite de catre servicii
C) manifestarea pregnanta a caracteristicilor serviciilor in prestarea acestora catre beneficiari
D) gruparea activitatilor economice
E) specificitatea modului de realizare a prestarilor de servicii

Răspuns corect: D

4. Precizati care dintre formulari nu reprezinta, in conceptia clasica a O.N.U., niveluri de agregare in clasificarea serviciilor:
A) categorii-codificate cu litere
B) diviziuni-codificate prin doua cifre
C) grupe-codificate prin trei cifre
D) clase-codificate prin patru cifre
E) subclase-codificate prin cinci cifre

Răspuns corect: E

5. Identificati formularea ce nu reprezinta un tip de serviciu in raport de functiile indeplinite de acesta in sectorul distributie:
A) alte servicii profesionale si sociale
B) transportul
C) depozitarea
D) comunicatiile
E) comertul cu ridicata si cu amanuntul

Răspuns corect: A

6. Identificati formularea ce nu reprezinta un tip de serviciu in raport de functiile indeplinite de acesta in sectorul productie:
A) banci, asigurari, alte servicii financiare
B) servicii imobiliare
C) servicii juridice
D) postale
E) contabilitate

Răspuns corect: D

7. Identificati formularea ce nu reprezinta un tip de serviciu in raport de functiile indeplinite de acesta in domeniul social:
A) medicale
B) engineering si arhitectura
C) educatie
D) postale
E) guvernamentale

Răspuns corect: B

8. Identificati formularea ce nu reprezinta un tip de serviciu in raport de functiile indeplinite de acesta in domeniul personal:
A) hoteluri si restaurante
B) reparatii
C) divertisment
D) alte servicii de afaceri
E) alte servicii personale

Răspuns corect: D

9. B. John M. Rathmell considera ca serviciile pot fi ordonate in cinci mari grupe dupa anumite criterii. Precizati care formulare nu se incadreaza in aceste criterii:
A) tipul vanzatorului
B) tipul cumparatorului
C) natura serviciilor
D) obiectele cumpararii
E) obiectele utilizarii

Răspuns corect: C

10. Taxonomia serviciilor necesita, totusi, luarea in considerare a mai multor criterii fapt ce a condus pe Kotler Ph. la o forma sintetica de abordare a problemei. Precizati care dintre formulari nu se incadreaza in context:
A) servicii bazate pe utilizarea personalului si servicii bazate pe folosirea echipamentelor
B) servicii prestate sporadic
C) servicii care necesita prezenta consumatorului in timpul prestarii serviciului si servicii care nu presupun implicarea consumatorului
D) servicii care se adreseaza nevoilor sociale (comune)
E) servicii care urmaresc obtinerea unui profit si servicii non-profit

Răspuns corect: B

...

+ încă 138 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Statistica pe care o oferă programul Nota 10 (zece) despre această grilă rezolvată:
Managementul serviciilor publice
Descarcati gratuit
vreaunota10
Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.

In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
Cu doar vreaunota10EURO*
aveti si acces la baza de date de grile rezolvate !
vreaunota10
vreaunota10
* Pretul nu include TVA
Home | Prezentare | Cumpără | Povești de succes | Forum | Ajutor | Contul meu | Date cu caracter personal | ANPC | Contact
Copyright © 2010 - 2025 Datagram SRL, CUI: RO13674241, Reg. Com.: J40/1036/2001. Toate drepturile rezervate - Termeni si conditii

Competiţii Online   Five O'Clock   Dicţionar Român Englez   Dicţionar Englez Român   Design Web Site   Program Amanet   Translate Ojibwe   Translate Cherokee   
0.0164 / 0.0078 (11)