vreaunota10

Managementul serviciilor publice

Facultatea de Ştiinţe juridice şi administrative, Braşov
Administratie Publica, Anul 2, Semestrul I

1. Care sunt organizatiile care pot presta servicii publice?
A) numai institutiile private;
B) numai institutiile publice;
C) organele administratiei publice, institutiile publice si regiile autonome de interes public.

Răspuns corect: C

2. Eficacitatea ca trasatura a serviciilor publice generale reprezinta:
A) reflexia modului de organizare a acestora
B) gradul de satisfacere a finalitatii sistemului
C) proprietatea sistemului de a functiona normal in prezenta unor perturbatii generate de mediul exterior

Răspuns corect: B

3. Ultrafiabilitatea ca trasatura a serviciilor publice generale este definita ca fiind:
A) capacitatea sistemului de a-si mentine eficacitatea in conditiile in care o parte din structura acestuia isi pierde functionalitatea
B) proprietatea de a modifica automat functionalitatea si/sau structura in vederea mentinerii eficacitatii in conditiile unui mediu variabil
C) proprietatea de a acumula experienta si de a o folosi pentru cresterea eficientei si/sau eficacitatii cu care functioneaza

Răspuns corect: A

4. Precizati care din variantele de mai jos reprezinta caracteristicile managementului public:
A) integrator, sinergetic, autoadaptabil si politic
B) integrator, politic, de diversitate, complex si de sinteza
C) integrator, de sinteza, de rezerva si de eficienta

Răspuns corect: B

5. Care sunt functiile managementului public?
A) antrenarea, motivarea si evaluarea
B) prevederea si organizarea
C) prevederea, organizarea, antrenarea-motivarea, coordonarea si control-evaluarea

Răspuns corect: C

6. Care sunt activitatile care compun functia de prevedere (previziune)?
A) prognozarea, planificarea si programarea;
B) organizarea, conducerea si realizarea;
C) prevederea, alocarea si selectarea.

Răspuns corect: A

7. Ce cuprinde functia de organizare a managementului public?
A) activitatile necesare pentru dezvoltarea unei activitati eficiente;
B) organizarea conducerii, a productiei si a muncii;
C) actiunile de delimitare a proceselor de munca, selectia, incadrarea si stimularea personalului

Răspuns corect: B

8. Care sunt principalii factori motivatori?
A) stimulente materiale si morale;
B) stimulare baneasca, aprecierea obiectiva a performantelor realizate, participarea la conducere si cresterea continutului muncii;
C) armonizarea proceselor de organizare cu cele de executie conform obiectivelor stabilite.

Răspuns corect: B

9. Care sunt perturbatiile ce pot aparea in cadrul procesului de comunicare?
A) mesajele, codificarile si ideile;
B) canalul de transmitere a mesajului;
C) bariere de limbaj, de receptie si contextuale.

Răspuns corect: C

...

+ încă 81 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Statistica pe care o oferă programul Nota 10 (zece) despre această grilă rezolvată:
Managementul serviciilor publice
Descarcati gratuit
vreaunota10
Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.

In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
Cu doar vreaunota10EURO*
aveti si acces la baza de date de grile rezolvate !
vreaunota10
vreaunota10
* Pretul nu include TVA
Home | Prezentare | Cumpără | Povești de succes | Forum | Ajutor | Contul meu | Date cu caracter personal | ANPC | Contact
Copyright © 2010 - 2025 Datagram SRL, CUI: RO13674241, Reg. Com.: J40/1036/2001. Toate drepturile rezervate - Termeni si conditii

Competiţii Online   Five O'Clock   Dicţionar Român Englez   Dicţionar Englez Român   Design Web Site   Program Amanet   Translate Ojibwe   Translate Cherokee   
0.0092 / 0.0058 (11)