vreaunota10

Marketing

Facultatea de Management financiar contabil, Bucureşti
Contabilitate şi informatică de gestiune, Anul 2, Semestrul II

1. Atomizarea pietei,implica un numar mic de vanzatori si cumparatori,care actioneaza in mod independent,ceea ce in seaman ca sunt in relatii de concurenta pura.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: B

2. Transparenta pietei presupune cunoasterea precisa de catre vanzatori si cumparatori a tuturor elementelor pietei.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: A

3. Satisfactia consumatorului este de natura psihologica si este o functie a discrepantei dintre asteptarile anterioare si experientele subsecvente.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: A

4. Capacitatea pietei potentiale este data de volumul tranzactiilor desfasurate efectiv intr-o anumita perioada de timp,avand o sfera de cuprindere diferita,in functie de obiectul cercetarii intreprinse: piata intreprinderii,piata unei zone,piata unui produs.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: B

5. Sistemul informational si de decizie in activitatea de marketing poate fi definit ca ansamblu de specialisti,de echipamente si proceduri prin care sunt culese,analizate,evaluate si distribuite correct si la timp informatii pertinente suplimentare managementului firmei in vederea fundamentarii,executiei si controlului deciziilor.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: B

6. Activitatile de marketing cuprind:
a)evaluarea pietei
b)dezvoltarea produselor si serviciilor si diversificarea calitatilor si a preturilor
c)promovarea vanzarilor prin perfectionarea comunicatiilor cu piata
d)pretul si produsul
e)analiza eficientei costurilor de marketing
f) toate
A) a, b, c, e
B) alt raspuns

Răspuns corect: A

7. Activitatile logistice sunt :
a) proiectarea si organizarea depozitelor, depozitarea propriu-zisa,
b) transportul, stocarea, manipularea,
c) sortarea, preambalarea,
d) conditionarea, expedierea si receptia produselor,
e) distributia interna
f) fluxurile informationale privitoare la logistica produselor
A) a, b, c, d, f
B) alt raspuns

Răspuns corect: A

8. Alegeti variatele corecte referitoare la comportamentul consumatorilor :
a) Juppie - tineri profesionisti, intre 20 si 30 de ani, cu studii superioare, din marile orase, cu venituri peste nivelul mediu, cu un optimism robust si cu o pronuntata inclinatie spre produsele de calitate.
b) Generatia varstei a treia, marcata mai puternic de trecut, de dorinta de creditare, dar si de amabilitate, in raport cu generatiile tinere.
c) Generatia de trecere, se caracterizeaza prin trecerea de la cultul muncii la mentalitatea slujbei, definind munca drept mijloc pentru realizarea intereselor proprii de consum si petrecere a timpului liber.
d) Generatia anilor cresterii economice postbelice, generatia celui de-al doilea razboi mondial si perioadei imediat urmatoare este o generatie puternic consumatoare, fiind in mai mica masura inclinata spre standardizare
e) Ultra - stil de viata orientat exclusiv spre autosatisfactie in consum si prin dorinta unei calitati a vietii maxime. Dispunand de resurse financiare mari, se orienteaza spre consumul de lux, ce impune firmelor sa raspunda printr-un „marketing de lux”.
A) a, e
B) alt raspuns

Răspuns corect: A

9. Avantajele strategiei preturilor inalte sunt :
a) valorifica caracterul distinct si unic al unui produs,
b) nu va duce la segmentarea pietei in functie de veniturile si puterea de cumparare a populatiei.
c) firma poate usor sa reduca pretul ridicat, pentru a acoperi costurile si a se realiza si profit;
d) preturile initiale mici pot fi utilizate pentru un volum mare de vanzari.
A) a, c
B) alt raspuns

Răspuns corect: A

10. Avantajele vanzarii directe sunt - canal f. scurt - produse de inalta tehnicitate:
a) diminuarea cheltuielilor de distributie;
b) contactul indirect al producatorului cu consumatorul-cunoasterea pietei;
c) ocuparea vanzatorilor sau a reprezentatilor lor comerciali cu probleme strict legate de realizarea produselor intreprinderii respective;
d) sustinerea, cu rezerva, a marcii de fabrica;
e) mentinerea preturilor in limite rezonabile;
f) garantarea pretului produselor vandute;
g) asigurarea celui mai bun service pentru clientela .
A) a, c, e, g
B) alt raspuns

Răspuns corect: A

...

+ încă 336 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Statistica pe care o oferă programul Nota 10 (zece) despre această grilă rezolvată:
Marketing
Descarcati gratuit
vreaunota10
Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.

In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
Cu doar vreaunota10EURO*
aveti si acces la baza de date de grile rezolvate !
vreaunota10
vreaunota10
* Pretul nu include TVA
Home | Prezentare | Cumpără | Povești de succes | Forum | Ajutor | Contul meu | Date cu caracter personal | ANPC | Contact
Copyright © 2010 - 2025 Datagram SRL, CUI: RO13674241, Reg. Com.: J40/1036/2001. Toate drepturile rezervate - Termeni si conditii

Competiţii Online   Five O'Clock   Dicţionar Român Englez   Dicţionar Englez Român   Design Web Site   Program Amanet   Translate Ojibwe   Translate Cherokee   
0.0210 / 0.0058 (11)