vreaunota10

Marketing

Facultatea de Management, Braşov
Contabilitate şi informatică de gestiune, Anul 1, Semestrul II

1. Cererea de mărfuri constituie manifestarea unei trebuinţe, dacă are ca vector
A) oferta corespunzătoare
B) reţea de desfacere
C) putere de cumpărare corespunzătoare
D) servicii postvânzare
E) mijloace de comunicare adecvate

Răspuns corect: A

2. Care dintre componentele de mai jos nu se regăsesc în definiţia marketingului definită cu regula 5P?
A) procesul potrivit
B) preţul potrivit
C) timpul potrivit
D) circuitul potrivit
E) vânzătorul potrivit

Răspuns corect: E

3. Care dintre domeniile de mai jos poate fi cuprins în aria marketingului social?
A) turismul
B) educaţia
C) sistemul bancar
D) comerţul cu amănuntul
E) comerţul cu ridicata

Răspuns corect: B

4. Valoarea de întrebuinţare a unei mărfi sau serviciu reprezintă:
A) totalitatea costurilor de producţie
B) totalitatea costurilor de vânzare
C) a + b
D) capacitatea de a satisface o trebuinţă umană
E) echivalentul muncii depuse pentru realizarea/asigurarea mărfii sau serviciului respectiv

Răspuns corect: D

5. Dezvoltările actuale ale marketingului îl plasează cu prioritate în
A) sfera producţiei
B) sfera serviciilor
C) sfera comercială
D) sfera socială
E) aria de preocupări macrostrategice

Răspuns corect: D

6. În materie de marketing educaţional, studentul este
A) purtător de cerere
B) purtător de ofertă
C) produs al marketingului educaţional
D) plătitor de taxe
E) participant pasiv la formarea cererii

Răspuns corect: A

7. Din punctul de vedere marketingului, piaţa este generic definită ca:
A) spaţiul în care se comercializează mărfuri
B) locul imaginar în care cererea se întâlneşte cu oferta şi se formează preţul
C) locul în care au loc manifestări publice
D) loc amenajat pentru expoziţii de mărfuri
E) loc de întâlnire al consumatorilor de bunuri

Răspuns corect: B

8. Întreprinderea producătoare de bunuri sau servicii trebuie să acorde maximă întâietate:
A) producţiei
B) vânzării
C) promovării
D) consumatorilor
E) nevoilor interne ale firmei

Răspuns corect: D

9. Prima definiţie a marketingului – optică managerială, aparţine lui
A) Philip Kotler
B) Peter Drucker
C) Marie Dubois
D) William Stanton
E) Constantin Florescu

Răspuns corect: A

10. Solvabilitatea cererii de mărfuri este determinată de
A) veniturile populaţiei
B) cheltuielile comerciale
C) volumul ofertei
D) urbanismul comercial
E) sistemele de comunicare în marketing

Răspuns corect: A

...

+ încă 139 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Statistica pe care o oferă programul Nota 10 (zece) despre această grilă rezolvată:
Marketing
Descarcati gratuit
vreaunota10
Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.

In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
Cu doar vreaunota10EURO*
aveti si acces la baza de date de grile rezolvate !
vreaunota10
vreaunota10
* Pretul nu include TVA
Home | Prezentare | Cumpără | Povești de succes | Forum | Ajutor | Contul meu | Date cu caracter personal | ANPC | Contact
Copyright © 2010 - 2025 Datagram SRL, CUI: RO13674241, Reg. Com.: J40/1036/2001. Toate drepturile rezervate - Termeni si conditii

Competiţii Online   Five O'Clock   Dicţionar Român Englez   Dicţionar Englez Român   Design Web Site   Program Amanet   Translate Ojibwe   Translate Cherokee   
0.0288 / 0.0160 (11)