Facultatea de Management, Braşov
Contabilitate şi informatică de gestiune, Anul 2, Semestrul II
Contabilitate şi informatică de gestiune, Anul 2, Semestrul II
1. Cererea de mărfuri constituie manifestarea unei trebuinţe, dacă are ca vector
A) oferta corespunzătoare
B) reţea de desfacere
C) putere de cumpărare corespunzătoare
D) servicii postvânzare
E) mijloace de comunicare adecvate
Răspuns corect: A
2. Care dintre componentele de mai jos nu se regăsesc în definiţia marketingului definită cu regula 5P?
A) procesul potrivit
B) preţul potrivit
C) timpul potrivit
D) circuitul potrivit
E) vânzătorul potrivit
Răspuns corect: E
3. Care dintre domeniile de mai jos poate fi cuprins în aria marketingului social?
A) turismul
B) educaţia
C) sistemul bancar
D) comerţul cu amănuntul
E) comerţul cu ridicata
Răspuns corect: B
4. Valoarea de întrebuinţare a unei mărfi sau serviciu reprezintă:
A) totalitatea costurilor de producţie
B) totalitatea costurilor de vânzare
C) a + b
D) capacitatea de a satisface o trebuinţă umană
E) echivalentul muncii depuse pentru realizarea/asigurarea mărfii sau serviciului respectiv
Răspuns corect: D
5. Dezvoltările actuale ale marketingului îl plasează cu prioritate în
A) sfera producţiei
B) sfera serviciilor
C) sfera comercială
D) sfera socială
E) aria de preocupări macrostrategice
Răspuns corect: D
6. În materie de marketing educaţional, studentul este
A) purtător de cerere
B) purtător de ofertă
C) produs al marketingului educaţional
D) plătitor de taxe
E) participant pasiv la formarea cererii
Răspuns corect: A
7. Din punctul de vedere marketingului, piaţa este generic definită ca:
A) spaţiul în care se comercializează mărfuri
B) locul imaginar în care cererea se întâlneşte cu oferta şi se formează preţul
C) locul în care au loc manifestări publice
D) loc amenajat pentru expoziţii de mărfuri
E) loc de întâlnire al consumatorilor de bunuri
Răspuns corect: B
8. Întreprinderea producătoare de bunuri sau servicii trebuie să acorde maximă întâietate:
A) producţiei
B) vânzării
C) promovării
D) consumatorilor
E) nevoilor interne ale firmei
Răspuns corect: D
9. Prima definiţie a marketingului – optică managerială, aparţine lui
A) Philip Kotler
B) Peter Drucker
C) Marie Dubois
D) William Stanton
E) Constantin Florescu
Răspuns corect: A
10. Solvabilitatea cererii de mărfuri este determinată de
A) veniturile populaţiei
B) cheltuielile comerciale
C) volumul ofertei
D) urbanismul comercial
E) sistemele de comunicare în marketing
Răspuns corect: A
...
+ încă 139 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !