vreaunota10

Marketing

Facultatea de Management financiar contabil, Craiova
Contabilitate şi informatică de gestiune, Anul 2, Semestrul II

1. Studierea mediului de marketing trebuie sa permita printre altele intelegerea notiunii de mediu de marketing si ce cuprinde acesta.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: A

2. In ceea ce priveste dinamica mediului de marketing, companiile au realizat ca singurul aspect de care pot fi sigure este faptul ca mediul nu se schimba.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: B

3. Dinamica actuala a mediului de marketing este complexa, companiile operand pe mai mult de o piata in acelasi timp.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: A

4. Micromediul poate fi definit ca fiind constituit din ansamblul componenetelor mediului extern cu care compania intra in relatii directe, puternice si permanente in vederea atingerii obiectivelor sale, prezente si viitoare.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: A

5. Factorii politici si legislativi actioneaza indirect asupra activitatii de piata a oricarui agent economic.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: A

6. Factorii intamplatori sunt acei factori care determina abaterea temporala a pietei de la tendinta, aparitia lor fiind imprevizibila, modificand starea conjuncturii pietei.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: A

7. Indicatorii ce exprima dinamica unor sectoare care evolueaza in acelasi timp si ritm cu mersul de ansamblu al economiei, de exemplu: produsul national brut, indicele productiei industriale, deverul marilor magazine, gradul de utilizare a capacitatilor productive, rata somajului poarta numele de indicatori concomitenti ai conjuncturii pietei.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: A

8. Comportamentul concurential independent este observat cand actiunile si reactiile competitorilor nu sunt luate in considerare in deciziile firmei, fie implicit sau explicit.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: A

9. Din punct de vedere al reactiei lor, atunci cand sunt atacati, concurentii selectivi reactioneaza numai in anumite situatii concurentiale, atunci cand apreciaza ca actiunile anumitor firme le lezeaza interesele.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: A

10. Metodele cantitative de previziune pot fi aplicate atunci cand exista date despre trecutul variabilei si ele pot fi cuantificate si se presupune ca evolutia viitoare a variabilei de previzionat va continua sa aiba aceeasi configuratie cu cea din trecut.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: A

...

+ încă 156 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Statistica pe care o oferă programul Nota 10 (zece) despre această grilă rezolvată:
Marketing
Descarcati gratuit
vreaunota10
Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.

In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
Cu doar vreaunota10EURO*
aveti si acces la baza de date de grile rezolvate !
vreaunota10
vreaunota10
* Pretul nu include TVA
Home | Prezentare | Cumpără | Povești de succes | Forum | Ajutor | Contul meu | Date cu caracter personal | ANPC | Contact
Copyright © 2010 - 2025 Datagram SRL, CUI: RO13674241, Reg. Com.: J40/1036/2001. Toate drepturile rezervate - Termeni si conditii

Competiţii Online   Five O'Clock   Dicţionar Român Englez   Dicţionar Englez Român   Design Web Site   Program Amanet   Translate Ojibwe   Translate Cherokee   
0.0089 / 0.0051 (11)