Facultatea de Management financiar contabil, Bucureşti
Management, Anul 1, Semestrul II
Management, Anul 1, Semestrul II
1. In ceea ce priveste comportamentul de dupa cumparare, in urma realizarii cumparaturilor majore apare de obicei o stare de disconfort care este intalnita sub denumirea de:
A) deformare selectiva
B) nemultumire acuta
C) discordanta cognitiva (discrepanta cognitiva)
D) retentie selectiva
Răspuns corect: C
2. Conform teoriei lui Sigmund Freud:
A) comportamentul consumatorului pentru a fi inteles trebuie studiat procesul de perceptie a unor stimuli de catre acesta
B) indivizii nu constientizeaza de cele mai multe ori adevaratele resorturi psihologice care le contureaza comportamentul
C) nevoile umane sunt aranjate pe o scara ierarhica, incepand de la cea mai imperioasa pe treapta cea mai de jos, pana la cea mai putin imperioasa pe treapta de sus
D) comportamentul consumatorului este diferit in functie de ciclul de viata al produsului achizitionat
Răspuns corect: B
3. O firma producatoare de imbracaminte si-a dat seama de o diferentiere mai mare intre adolescenti si copiii de 6-12 ani, creand astfel haine viu colorate pentru adolescenti si haine cu personaje din desene animate pentru copiii mici. In acest caz firma a tinut cont de caracteristicile mediului:
A) cultural
B) alt raspuns
Răspuns corect: B
4. Care este ordinea etapelor procesului de adoptare a unui produs nou:
A) manifestarea interesului, constientizarea, evaluarea, adoptarea, testarea
B) constientizarea, manifestarea interesului, testarea, adoptarea, evaluarea
C) manifestarea interesului, constientizarea, evaluarea, testarea, adoptarea
D) constientizarea, manifestarea interesului, evaluarea, testarea, adoptarea
Răspuns corect: D
5. In general, in cazul serviciilor, disonanta cognitiva este:
A) mai mare
B) mai mica
Răspuns corect: A
6. Segmentarea pietei reprezinta:
A) divizarea pietei in grupuri mai mici de cumparatori, cu un comportament, nevoi si caracteristici distincte care necesita produse si mixuri de marketing distincte
B) este o metoda de analiza a unei piete (sau la modul general al publicului) constand in a o descompune intr-un oarecare numar de subansamble distincte si eterogene in cadrul lor
C) a + b
D) nici un raspuns corect
Răspuns corect: A
7. Totalitatea persoanelor, echipamentelor si procedurilor de culegere, selectie, analiza, evaluare si distributiela timp a informatiilor exacte, necesare factorilor de decizie ai unei organizatii poarta numele de:
A) Cercetare de marketing
B) Inteligenta de marketing
C) Sistem informational de marketing
D) Organizarea relatiilor cu clientii
Răspuns corect: C
8. Tintirea pietei apare:
A) dupa realizarea mixului de marketing
B) dupa ce firma are un grup de clienti fideli
C) dupa pozitionarea pe piata
D) dupa segmentarea pietei
Răspuns corect: D
9. Pozitionarea pe piata:
A) este un concept sinonim cu tintirea pietei
B) apare inainte de tintirea pietei
C) apare dupa tintirea pietei
D) nu exista un astfel de concept
Răspuns corect: C
10. In cazul managementului marketingului, ce se intelege prin conceptul de vanzare?
A) sustine ca utilizatorii (consumatorii) nu vor cumpara suficiente produse ale organizatiei daca aceasta nu se angajeaza intr-un efort de vanzare si promotional la scara larga
B) sustine ca utilizatorii (consumatorii) vor cumpara suficiente produse ale organizatiei daca aceasta nu se angajeaza intr-un efort de vanzare si promotional la scara larga
Răspuns corect: A
...
+ încă 222 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !