vreaunota10

Marketing

Facultatea de Management financiar contabil, Bucureşti
Management, Anul 1, Semestrul II

1. In ceea ce priveste comportamentul de dupa cumparare, in urma realizarii cumparaturilor majore apare de obicei o stare de disconfort care este intalnita sub denumirea de:
A) deformare selectiva
B) nemultumire acuta
C) discordanta cognitiva (discrepanta cognitiva)
D) retentie selectiva

Răspuns corect: C

2. Conform teoriei lui Sigmund Freud:
A) comportamentul consumatorului pentru a fi inteles trebuie studiat procesul de perceptie a unor stimuli de catre acesta
B) indivizii nu constientizeaza de cele mai multe ori adevaratele resorturi psihologice care le contureaza comportamentul
C) nevoile umane sunt aranjate pe o scara ierarhica, incepand de la cea mai imperioasa pe treapta cea mai de jos, pana la cea mai putin imperioasa pe treapta de sus
D) comportamentul consumatorului este diferit in functie de ciclul de viata al produsului achizitionat

Răspuns corect: B

3. O firma producatoare de imbracaminte si-a dat seama de o diferentiere mai mare intre adolescenti si copiii de 6-12 ani, creand astfel haine viu colorate pentru adolescenti si haine cu personaje din desene animate pentru copiii mici. In acest caz firma a tinut cont de caracteristicile mediului:
A) cultural
B) alt raspuns

Răspuns corect: B

4. Care este ordinea etapelor procesului de adoptare a unui produs nou:
A) manifestarea interesului, constientizarea, evaluarea, adoptarea, testarea
B) constientizarea, manifestarea interesului, testarea, adoptarea, evaluarea
C) manifestarea interesului, constientizarea, evaluarea, testarea, adoptarea
D) constientizarea, manifestarea interesului, evaluarea, testarea, adoptarea

Răspuns corect: D

5. In general, in cazul serviciilor, disonanta cognitiva este:
A) mai mare
B) mai mica

Răspuns corect: A

6. Segmentarea pietei reprezinta:
A) divizarea pietei in grupuri mai mici de cumparatori, cu un comportament, nevoi si caracteristici distincte care necesita produse si mixuri de marketing distincte
B) este o metoda de analiza a unei piete (sau la modul general al publicului) constand in a o descompune intr-un oarecare numar de subansamble distincte si eterogene in cadrul lor
C) a + b
D) nici un raspuns corect

Răspuns corect: A

7. Totalitatea persoanelor, echipamentelor si procedurilor de culegere, selectie, analiza, evaluare si distributiela timp a informatiilor exacte, necesare factorilor de decizie ai unei organizatii poarta numele de:
A) Cercetare de marketing
B) Inteligenta de marketing
C) Sistem informational de marketing
D) Organizarea relatiilor cu clientii

Răspuns corect: C

8. Tintirea pietei apare:
A) dupa realizarea mixului de marketing
B) dupa ce firma are un grup de clienti fideli
C) dupa pozitionarea pe piata
D) dupa segmentarea pietei

Răspuns corect: D

9. Pozitionarea pe piata:
A) este un concept sinonim cu tintirea pietei
B) apare inainte de tintirea pietei
C) apare dupa tintirea pietei
D) nu exista un astfel de concept

Răspuns corect: C

10. In cazul managementului marketingului, ce se intelege prin conceptul de vanzare?
A) sustine ca utilizatorii (consumatorii) nu vor cumpara suficiente produse ale organizatiei daca aceasta nu se angajeaza intr-un efort de vanzare si promotional la scara larga
B) sustine ca utilizatorii (consumatorii) vor cumpara suficiente produse ale organizatiei daca aceasta nu se angajeaza intr-un efort de vanzare si promotional la scara larga

Răspuns corect: A

...

+ încă 222 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Statistica pe care o oferă programul Nota 10 (zece) despre această grilă rezolvată:
Marketing
Descarcati gratuit
vreaunota10
Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.

In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
Cu doar vreaunota10EURO*
aveti si acces la baza de date de grile rezolvate !
vreaunota10
vreaunota10
* Pretul nu include TVA
Home | Prezentare | Cumpără | Povești de succes | Forum | Ajutor | Contul meu | Date cu caracter personal | ANPC | Contact
Copyright © 2010 - 2025 Datagram SRL, CUI: RO13674241, Reg. Com.: J40/1036/2001. Toate drepturile rezervate - Termeni si conditii

Competiţii Online   Five O'Clock   Dicţionar Român Englez   Dicţionar Englez Român   Design Web Site   Program Amanet   Translate Ojibwe   Translate Cherokee   
0.0096 / 0.0070 (11)