Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale, Bucureşti
Marketing, Anul 3, Semestrul II
Marketing, Anul 3, Semestrul II
1. Elementele corporale (materiale) alcătuiesc, de fapt, suportul material al activităţii turistice şi nu au în vedere:
A) patrimoniul de resurse naturale, culturale, istorice, artistice, etc. specifice unei staţiuni, zone, regiuni sau ţări;
B) infrastructura generală a zonei, regiunii sau ţării, formată din reţeaua de transport, telecomunicaţii, electricitate, canalizare;
C) resursele financiare
D) baza materială şi echipamentele turistice, care asigură condiţiile de cazare, alimentaţie, tratament, agrement.
Răspuns corect: C
2. Prin natura sa specifică, produsul turistic are o serie de particularităţi referitoare, printre care nu se regasesc:
A) unicitatea elementelor componente, în sensul că fiecare produs poate reprezenta un caz singular, lucru datorat varietăţii mari a resurselor turistice şi a serviciilor care îi sunt asociate;
B) produsul turistic este rezultatul acţiunii conjugate a mai multor prestaţii de servicii (hoteliere, de alimentaţie publică);
C) în decizia de achiziţionare a produsului turistic toate componentele sale au acelaşi rol;
D) produsul turistic este favorizat de zonele care dispun de un anumit nivel de dezvoltare economică, în astfel de zone existând o infrastructură adecvată.
Răspuns corect: C
3. Principalele strategii de produs turistic în extrasezon nu se referă la:
A) Combinarea unor elemente de atractivitate cu grade diferite de sezonalitate aflate în zone apropiate, uşor accesibile prin poziţia lor geografică.
B) reducerea şi creşterea divergenţei, respectiv a complexităţii, fiecare dintre acestea având avantaje şi dezavantaje
C) Combinarea, în variante diverse, a serviciilor turistice oferite, elementul variabil fiind, de regulă, serviciile de masă.
D) Diversificarea serviciilor de agrement, prin oferirea zilnică a unor posibilităţi variate de alegere a modului de petrecere a timpului liber destinat odihnei.
Răspuns corect: B
4. În turism, cererea se manifestă printr-un număr mare de variante, ce pot fi structurate în funcţie de mai multe criterii, printre care nu se afla:
A) tipologia socio-profesională, familia şi forma de turism în care se desfăşoară călătoria turistică a clientului interesat;
B) sursele financiare şi sumele disponibile pentru acoperirea cheltuielilor turistice în funcţie de structura serviciilor;
C) caracteristicile tehnice ale voiajului efectuat (durata sejurului, modalităţile de transport, de cazare);
D) delimitarea acestor segmente prezintă o deosebită importanţă pentru adaptarea elementelor din structura ofertei la nevoile exprimate de acestea.
Răspuns corect: D
5. Oferta turistică nu este constituită din:
A) baza materială specifică – de cazare, alimentaţie, agrement etc. – şi infrastructura generală, o asemenea componentă fiind cea care permite exploatarea potenţialului;
B) forţa de muncă, ce determină valoarea producţiei;
C) resursele financiare
D) serviciile (sectorul terţiar), forma sub care se exteriorizează de fapt produsele turistice.
Răspuns corect: C
6. Prima componentă a mediului de marketing este mediul intern al firmei, ale cărui componente sunt, în acelaşi timp, părţi ale sistemului de creare şi de livrare, fiind incluse, în mod corespunzător, în cadrul politicii de produs, preţ, promovare şi distribuţie.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
...
+ încă 54 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !