vreaunota10

Marketingul Serviciilor

Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale, Bucureşti
Marketing, Anul 3, Semestrul I

1. Care este contributia imaginii publice ?
A) Imaginea publică ea trebuie sa tangibilizeze serviciile pe care le ofera consumatorilor.
B) Imaginea publică este deosebit deoarece ea trebuie sa personalizeze tangibilizeze serviciile pe care le ofera consumatorilor.

Răspuns corect: A

2. Principalele criterii de evaluare a eficientei in sectorul serviciilor sunt:rentabilitatea
-nivelul costurilor
-eficienta investitiilor
-eficienta sociala.rentabilitatea
-eficienta utilizarii factorilor de productie
-eficienta investitiilor
-eficienta sociala.rentabilitatea
-nivelul costurilor
-eficienta utilizarii factorilor de productie
-eficienta investitiilor
-eficienta sociala.rentabilitatea
-nivelul costurilor
-eficienta utilizarii factorilor de productie
-eficienta investitiilor

Răspuns corect: C

3. Rata rentabilitatii comerciale se obtinute ca un raport intre: rezultat(R- profit sau pierdere) si cifra de afaceri(CA) sau productia realizata (Q). Rc=R/CA*100 sau Rc=R/Q*100 rezultat si capitalurile proprii(K) sau capitalurile permanente(Kp). Rf=R/K*100 sau Rf=R/Kp*100
C) rezultat si activele totale. Re=R/At*100

Răspuns corect: A

4. Rata rentabilitatii financiare apare in urma raportului dintre:
A) intre rezultat(R- profit sau pierdere) si cifra de afaceri(CA) sau productia realizata (Q). Rc=R/CA*100 sau Rc=R/Q*100
B) rezultat si capitalurile proprii(K) sau capitalurile permanente(Kp). Rf=R/K*100 sau Rf=R/Kp*100
C) ca raport intre rezultat si activele totale. Re=R/At*100

Răspuns corect: B

5. Ce raport se calculeaza pentru a estima rata rentabilitatii economice ?
A) intre rezultat(R- profit sau pierdere) si cifra de afaceri(CA) sau productia realizata (Q). Rc=R/CA*100 sau Rc=R/Q*100
B) rezultat si capitalurile proprii(K) sau capitalurile permanente(Kp). Rf=R/K*100 sau Rf=R/Kp*100
C) rezultat si activele totale. Re=R/At*100

Răspuns corect: B

6. Care sunt indicatorii utilizati pe ramuri ale serviciilor ? numarul de unitati (comerciale,invatamant, sanatate, biblioteci, muzee, teatre, stadioane etc.) la 1000 de locuitori
- numarul de studenti la 100.000 de locuitori
- timpul necesar pentru efectuarea cumparaturilor,
- timpul cheltuit de populatie pt transport etc.
B) numarul de unitati (comerciale,invatamant, sanatate, biblioteci, muzee, teatre, stadioane etc.) la 1000 de locuitori
- numarul de locuitori ce revin la un pat de spital si la un medic
- numarul de studenti la 100.000 de locuitori
- timpul cheltuit de populatie pt transport etc.
C) numarul de unitati (comerciale,invatamant, sanatate, biblioteci, muzee, teatre, stadioane etc.) la 1000 de locuitori
- numarul de locuitori ce revin la un pat de spital si la un medic
- numarul de studenti la 100.000 de locuitori
- timpul necesar pentru efectuarea cumparaturilor,
- timpul cheltuit de populatie pt transport etc.
D) numarul de unitati (comerciale,invatamant, sanatate, biblioteci, muzee, teatre, stadioane etc.) la 1000 de locuitori
- numarul de locuitori ce revin la un pat de spital si la un medic
- timpul necesar pentru efectuarea cumparaturilor,
- timpul cheltuit de populatie pt transport etc.

Răspuns corect: C

7. Enumerati factorii non-calitatii serviciilor identificati de specialistii in marketing necunoasterea asteptarilor prestatorului;
- absenta normelor privind calitatea serviciilor;
- discordanta intre serviciul oferit si norme; necunoasterea asteptarilor clientului;
- prezenta normelor privind calitatea serviciilor;
- discordanta intre serviciul oferit si norme; necunoasterea asteptarilor clientului;
- absenta normelor privind calitatea serviciilor;
- discordanta intre serviciul oferit si norme; necunoasterea asteptarilor clientului;
- absenta normelor privind calitatea serviciilor;
- concordanta intre serviciul oferit si norme;

Răspuns corect: C

8. Notiunea de „servuctionn” se referã la:
A) Desemnarea procesului de „fabricatie” a serviciilor în momentul consumului cu participarea inactivã a clientului
B) Desemnarea procesului de „fabricatie” a serviciilor în momentul consumului cu participarea activã a clientului
C) Desemnarea procesului de „fabricatie” a serviciilor în momentul consumului cu participarea clientului in lipsa

Răspuns corect: B

9. Pentru o bunã sincronizare între cerere si oferta de servicii este recomandatã:
A) Angajarea de personal cu timp parþial pentru perioadele în care se înregistreazã vârf de cerere
B) Angajarea de personal cu timp parþial pentru perioadele în care se înregistreazã scaderea de cererii

Răspuns corect: A

10. Productivitatea si calitatea ridicatã a serviciilor vor putea fi corelate numai dacã:
A) se eliminã toate erorile
B) nu se eliminã toate erorile
C) se lasa toate erorile

Răspuns corect: A

...

+ încă 263 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Statistica pe care o oferă programul Nota 10 (zece) despre această grilă rezolvată:
Marketingul Serviciilor
Descarcati gratuit
vreaunota10
Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.

In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
Cu doar vreaunota10EURO*
aveti si acces la baza de date de grile rezolvate !
vreaunota10
vreaunota10
* Pretul nu include TVA
Home | Prezentare | Cumpără | Povești de succes | Forum | Ajutor | Contul meu | Date cu caracter personal | ANPC | Contact
Copyright © 2010 - 2025 Datagram SRL, CUI: RO13674241, Reg. Com.: J40/1036/2001. Toate drepturile rezervate - Termeni si conditii

Competiţii Online   Five O'Clock   Dicţionar Român Englez   Dicţionar Englez Român   Design Web Site   Program Amanet   Translate Ojibwe   Translate Cherokee   
0.0108 / 0.0066 (11)