Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale, Bucureşti
Marketing, Anul 3, Semestrul I
Marketing, Anul 3, Semestrul I
1. Care este contributia imaginii publice ?
A) Imaginea publică ea trebuie sa tangibilizeze serviciile pe care le ofera consumatorilor.
B) Imaginea publică este deosebit deoarece ea trebuie sa personalizeze tangibilizeze serviciile pe care le ofera consumatorilor.
Răspuns corect: A
2. Principalele criterii de evaluare a eficientei in sectorul serviciilor sunt:rentabilitatea
-nivelul costurilor
-eficienta investitiilor
-eficienta sociala.rentabilitatea
-eficienta utilizarii factorilor de productie
-eficienta investitiilor
-eficienta sociala.rentabilitatea
-nivelul costurilor
-eficienta utilizarii factorilor de productie
-eficienta investitiilor
-eficienta sociala.rentabilitatea
-nivelul costurilor
-eficienta utilizarii factorilor de productie
-eficienta investitiilor
Răspuns corect: C
3. Rata rentabilitatii comerciale se obtinute ca un raport intre: rezultat(R- profit sau pierdere) si cifra de afaceri(CA) sau productia realizata (Q). Rc=R/CA*100 sau Rc=R/Q*100 rezultat si capitalurile proprii(K) sau capitalurile permanente(Kp). Rf=R/K*100 sau Rf=R/Kp*100
C) rezultat si activele totale. Re=R/At*100
Răspuns corect: A
4. Rata rentabilitatii financiare apare in urma raportului dintre:
A) intre rezultat(R- profit sau pierdere) si cifra de afaceri(CA) sau productia realizata (Q). Rc=R/CA*100 sau Rc=R/Q*100
B) rezultat si capitalurile proprii(K) sau capitalurile permanente(Kp). Rf=R/K*100 sau Rf=R/Kp*100
C) ca raport intre rezultat si activele totale. Re=R/At*100
Răspuns corect: B
5. Ce raport se calculeaza pentru a estima rata rentabilitatii economice ?
A) intre rezultat(R- profit sau pierdere) si cifra de afaceri(CA) sau productia realizata (Q). Rc=R/CA*100 sau Rc=R/Q*100
B) rezultat si capitalurile proprii(K) sau capitalurile permanente(Kp). Rf=R/K*100 sau Rf=R/Kp*100
C) rezultat si activele totale. Re=R/At*100
Răspuns corect: B
6. Care sunt indicatorii utilizati pe ramuri ale serviciilor ? numarul de unitati (comerciale,invatamant, sanatate, biblioteci, muzee, teatre, stadioane etc.) la 1000 de locuitori
- numarul de studenti la 100.000 de locuitori
- timpul necesar pentru efectuarea cumparaturilor,
- timpul cheltuit de populatie pt transport etc.
B) numarul de unitati (comerciale,invatamant, sanatate, biblioteci, muzee, teatre, stadioane etc.) la 1000 de locuitori
- numarul de locuitori ce revin la un pat de spital si la un medic
- numarul de studenti la 100.000 de locuitori
- timpul cheltuit de populatie pt transport etc.
C) numarul de unitati (comerciale,invatamant, sanatate, biblioteci, muzee, teatre, stadioane etc.) la 1000 de locuitori
- numarul de locuitori ce revin la un pat de spital si la un medic
- numarul de studenti la 100.000 de locuitori
- timpul necesar pentru efectuarea cumparaturilor,
- timpul cheltuit de populatie pt transport etc.
D) numarul de unitati (comerciale,invatamant, sanatate, biblioteci, muzee, teatre, stadioane etc.) la 1000 de locuitori
- numarul de locuitori ce revin la un pat de spital si la un medic
- timpul necesar pentru efectuarea cumparaturilor,
- timpul cheltuit de populatie pt transport etc.
Răspuns corect: C
7. Enumerati factorii non-calitatii serviciilor identificati de specialistii in marketing necunoasterea asteptarilor prestatorului;
- absenta normelor privind calitatea serviciilor;
- discordanta intre serviciul oferit si norme; necunoasterea asteptarilor clientului;
- prezenta normelor privind calitatea serviciilor;
- discordanta intre serviciul oferit si norme; necunoasterea asteptarilor clientului;
- absenta normelor privind calitatea serviciilor;
- discordanta intre serviciul oferit si norme; necunoasterea asteptarilor clientului;
- absenta normelor privind calitatea serviciilor;
- concordanta intre serviciul oferit si norme;
Răspuns corect: C
8. Notiunea de „servuctionn” se referã la:
A) Desemnarea procesului de „fabricatie” a serviciilor în momentul consumului cu participarea inactivã a clientului
B) Desemnarea procesului de „fabricatie” a serviciilor în momentul consumului cu participarea activã a clientului
C) Desemnarea procesului de „fabricatie” a serviciilor în momentul consumului cu participarea clientului in lipsa
Răspuns corect: B
9. Pentru o bunã sincronizare între cerere si oferta de servicii este recomandatã:
A) Angajarea de personal cu timp parþial pentru perioadele în care se înregistreazã vârf de cerere
B) Angajarea de personal cu timp parþial pentru perioadele în care se înregistreazã scaderea de cererii
Răspuns corect: A
10. Productivitatea si calitatea ridicatã a serviciilor vor putea fi corelate numai dacã:
A) se eliminã toate erorile
B) nu se eliminã toate erorile
C) se lasa toate erorile
Răspuns corect: A
...
+ încă 263 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !