Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale, Bucureşti
Marketing, Anul 2, Semestrul I
Marketing, Anul 2, Semestrul I
1. Lumea contemporana a afacerilor in conditiile unei economii globale in rapida schimbare se confrunta cu probleme precum:
a.o cerere mult mai mica pentru produsele si serviciile lor, contrar cresterii numarului de competitori,
b.stagnarea economiei si recesiunea,
c.cresterea puterei de cumparare ;
d.imbatrinirea populatiei,
e.personal insuficient calificat,
f.maximizarea capacitatii de productie a intreprinderilor din statele puternic industrializate,
Alegeti varianta corecta de raspuns :
A) a, b, d, f
B) b, d, e
C) a, d, e
D) a, b, d, e, f
E) niciun raspuns nu este corect
Răspuns corect: A
2. Schimburile in contrapartida pot oferi o rezolvare partiala a problemelor unei economii globale in rapida schimbare :
A) solutia consta in a oferi mai mult pentru mai putin,
B) tranzactiile de acest tip permit firmelor si statelor bogate in resurse financiare sa obtina o parte din bunurile necesare,
C) cei saraci pot achizitiona bunurile necesare platindu-le cu alte produse si servicii,
D) din nefericire, platesti mai mult pentru mai mult.
Răspuns corect: A
3. Toyota si-a lansat modelul de lux Lexus, concurand pe Mercedes, cu urmatorul slogan : << Prima data in istorie cand achizitionarea unei masini de 36.000 $ in locul uneia de 72.000 $ este o afacere excelenta. >>
Alegeti varianta de raspuns corecta, careia ii apartine sloganul amintit :
A) Schimburi in contrapartida,
B) << mai mult pentru mai mult >>,
C) Cei saraci pot achizitiona bunurile necesare platindu-le cu alte produse si servicii,
D) << mai mult pentru mai putin.
Răspuns corect: A
4. Despre << cei care se concentreaza asupra bunului material in detrimentul nevoilor clientului >> se spune ca :
A) << companie orientata catre cumparator >>,
B) << arma decisiva >> este : servicii partiale pentru anumiti clienti,
C) << singurul lucru care conteaza este sa-si concentreze eforturile asupra clientilor >>,
D) sufera de << miopie de marketing >>.
Răspuns corect: A
5. Conceptul de productie sustine ca vor fi preferate de consumatori produsele caracterizate prin disponibilitate si pret scazut..
A) Adevarat
B) Fals
Răspuns corect: A
6. Prin ce se remarca conceptul de marketing societal. Alegeti varianta corecta
A) Desemneaza sarcina pe care o are o firma in a determina nevoile pietelor tinta si ale concurentilor sai,
B) Misiunea unei organizatii in a oferi satisfactie garantata clintilor sai viitori,
C) Sarcina organizatiei in determinarea nevoilor, cerintelor pietelor tinta si oferirea satisfactiei asteptate intr-un mod mai eficient decat concurentii sai, asa incat sa sporeasca bunastarea consumatorilor si a societatii,
D) Cresterea bunastarii consumatorilor si societatii prin intuirea nevoilor sau cerintelor pietelor tinta, in urma eliminarii concurentei acerbe.
Răspuns corect: A
...
+ încă 60 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !