Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale, Bucureşti
Marketing, Anul 2, Semestrul I
Marketing, Anul 2, Semestrul I
1. Relatiile intre calitate si eficienta pot fi privite sub trei aspecte: calitatea si costul resurselor (intrarilor)
- calitatea si utilitatea resurselor
- calitatea si ineficienta utilizarii resurselor calitatea si costul resurselor (intrarilor)
- calitatea si utilitatea resurselor
- calitatea si eficienta utilizarii resurselor calitatea si costul resurselor (intrarilor)
- calitatea si utilitatea resurselor
- calitatea resurselor
Răspuns corect: B
2. Metodele pentru a masura calitatea serviciilor utilizate de firmele prestatoare de servicii sunt: metoda incidentului critic
- gestiunea reclamatiilor
- clientul prezent
- lista de comentarii
- ancheta de satisfactie metoda incidentului
- gestiunea reclamatiilor
- clientul potential
- lista de comentarii
- ancheta de satisfactie metoda SWAT
- gestiunea reclamatiilor
- clientul misterios
- lista de comentarii
- ancheta de insatisfactie metoda incidentului critic
- gestiunea reclamatiilor
- clientul misterios
- lista de comentarii
- ancheta de satisfactie
Răspuns corect: D
3. Ancheta de satisfactie permite firmei: Sa se pozitioneze in raport cu concurenta referitor la perceperea calitatii de catre proprii clienti ,
- Sa precizeze dificultatile intampinate de consumatori
- Sa se diagnosticheze cauzele ,, interne”
- Sa testeze eficacitatea programelor de imbunatatire a calitatii
- Sa conceapa un indicator de performanta Sa se pozitioneze in raport cu concurenta referitor la perceperea calitatii de catre proprii clienti , dar si ai concurentei
- Sa precizeze satisfactiile intampinate de consumatori
- Sa se diagnosticheze cauzele ,, interne”
- Sa testeze eficacitatea programelor de imbunatatire a calitatii
- Sa conceapa un indicator de performanta Sa se pozitioneze in raport cu concurenta referitor la perceperea calitatii de catre proprii clienti , dar si ai concurentei
- Sa precizeze dificultatile intampinate de consumatori
- Sa se diagnosticheze cauzele ,, interne” responsabile de insatisfactia clientilor
- Sa testeze eficacitatea programelor de imbunatatire a calitatii
- Sa conceapa un indicator de performanta Sa se pozitioneze in raport cu concurenta referitor la perceperea calitatii de concurenta
- Sa precizeze dificultatile intampinate de consumatori
- Sa se diagnosticheze cauzele ,, interne” responsabile de insatisfactia clientilor
- Sa testeze eficacitatea programelor de imbunatatire a calitatii
- Sa conceapa un indicator de performanta
Răspuns corect: C
4. CRM reprezinta o oportunitate de crestere: Pentru marketing , care doreste sa elimine strategiile invechite referitoare la reducerea costurilor si sa dezvolte o cultura financiara a clientului ;
- Pentru informatica , ce doreste sa se pozitioneze ca o parghie strategica si sa imbunatateasca satisfacerea clientilor ;
- Pentru controlul de gestiune , care doreste sa revizuiasca lantul de valori al firmei si sa pozitioneze clientul in cadrul elementelor de costuri si venituri alaturi de produse ;
- Pentru cercetare si dezvoltare , care trebuie sa conceapa noi cereri . Pentru marketing , care doreste sa elimine strategiile invechite referitoare la cresterea costurilor si sa dezvolte o cultura financiara a clientului ;
- Pentru informatica , ce doreste sa se pozitioneze ca o parghie strategica si sa imbunatateasca satisfacerea clientilor ;
- Pentru controlul de gestiune , care doreste sa revizuiasca lantul de valori al firmei si sa pozitioneze clientul in cadrul elementelor de costuri si venituri alaturi de produse ;
- Pentru cercetare si dezvoltare , care trebuie sa conceapa noi oferte pentru clienti. Pentru marketing , care doreste sa elimine strategiile invechite referitoare la reducerea costurilor si sa dezvolte o cultura financiara a clientului ;
- Pentru informatica , ce doreste sa se pozitioneze ca o parghie strategica si sa imbunatateasca satisfacerea clientilor ;
- Pentru controlul de gestiune , care doreste sa revizuiasca lantul de valori al firmei si sa pozitioneze clientul in cadrul elementelor de costuri si venituri alaturi de produse ;
- Pentru cercetare si dezvoltare , care trebuie sa conceapa noi oferte pentru clienti. Pentru marketing , care doreste sa elimine strategiile invechite referitoare la reducerea costurilor si sa dezvolte o cultura financiara a clientului ;
- Pentru informatica , ce doreste sa se pozitioneze ca o parghie strategica si sa imbunatateasca satisfacerea clientilor ;
- Pentru controlul de gestiune , care doreste sa revizuiasca lantul de valori al firmei si sa pozitioneze clientul in cadrul elementelor de costuri si venituri alaturi de produse ;
- Pentru cercetare si dezvoltare , care trebuie sa conceapa noi cereri .
Răspuns corect: C
5. Mediul de servicii al firmei de marketing este format din: mediul extern,
- mediul intern,
- piaţa,
- relaţiile firmei de bunuri mediul extern,
- macromediu,
- piaţa,
- relaţiile firmei de servicii
C) mediul extern,
- mediul intern,
- piaţa,
- relaţiile firmei de servicii mediul extern,
- mediul intern,
- piaţa,
- relaţiile firmei cu personalul
Răspuns corect: C
6. Mediul extern cunoaste urmatoarele forme: mediul stabil
- mediul instabil
- mediu turbulent mediul stabil
- mediul evolutiv
- mediu turbulent mediul involutiv
- mediul instabil
- mediu turbulent
Răspuns corect: A
7. Care sunt principalele elemente pe care le stabilesc societatile prestatoare de servicii cu partenerii de afaceri ? serviciile pe care le ofera,
- serviciile pe care le poate efectua suplimentar,
- locurile unde se desfasoara serviciile,
- preturile si alte taxe auxiliare,
- timpii de realizare,
- alte servicii. zona geografica in care activeaza,
- serviciile pe care le ofera,
- serviciile pe care le poate efectua suplimentar,
- locurile unde se desfasoara serviciile,
- preturile si alte taxe auxiliare,
- timpii de realizare,
- alte servicii. zona geografica in care activeaza,
- serviciile pe care le poate efectua suplimentar,
- locurile unde se desfasoara serviciile,
- preturile si alte taxe auxiliare,
- timpii de realizare,
- alte servicii. zona geografica in care activeaza,
- serviciile pe care le ofera,
- serviciile pe care le poate efectua suplimentar,
- locurile unde se desfasoara serviciile,
- preturile si alte taxe auxiliare,
- alte servicii.
Răspuns corect: B
8. Care sunt avantajele elaborarii programului de marketing în servicii: evaluarea resurselor necesare,
- stabilirea timpului necesar,
- programarea şi intercorelarea deciziilor,
- devine un instrument de planificare, comunicare şi control. definirea obiectivelor de piaţă,
- evaluarea resurselor necesare,
- programarea şi intercorelarea deciziilor,
- devine un instrument de planificare, comunicare şi control. definirea obiectivelor de piaţă,
- evaluarea resurselor necesare,
- stabilirea timpului necesar,
- programarea şi intercorelarea deciziilor,
- devine un instrument de planificare, comunicare şi control. definirea obiectivelor de piaţă,
- evaluarea resurselor necesare,
- stabilirea timpului necesar,
- programarea şi intercorelarea deciziilor,
Răspuns corect: C
9. Conţinutul programului de marketing în servicii cuprinde următoarele elemente: rezumatul executiv,
- analiza situaţiei viitoare,
- descrieri ale factorilor mediului,
- inventar al resurselor companiei,
- descriere a obiectivelor de marketing,
- direcţionarea strategiilor de marketing,
- protecţii financiare şi bugetare şi modalităţi de monitorizare şi evaluare a activităţilor propuse. rezumatul executiv,
- analiza situaţiei actuale,
- descrieri ale factorilor mediului,
- inventar al resurselor companiei,
- descriere a obiectivelor de marketing,
- direcţionarea strategiilor de marketing,
- protecţii financiare şi bugetare şi modalităţi de monitorizare şi evaluare a activităţilor propuse. rezumatul executiv,
- analiza situaţiei actuale,
- descrieri ale factorilor micromediului,
- inventar al resurselor companiei,
- descriere a obiectivelor de marketing,
- direcţionarea strategiilor de marketing,
- protecţii financiare şi bugetare şi modalităţi de monitorizare şi evaluare a activităţilor propuse. rezumatul executiv,
- analiza situaţiei actuale,
- descrieri ale factorilor mediului,
- inventar al resurselor companiei,
- direcţionarea strategiilor de marketing,
- protecţii financiare şi bugetare şi modalităţi de monitorizare şi evaluare a activităţilor propuse.
Răspuns corect: B
10. »Clientul misterios » este o metoda de masurare a:
A) reclamatiilor
B) calitatii serviciilor
C) listelor de comentarii
D) anchetelor de satisfactie
Răspuns corect: B
...
+ încă 263 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !