Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale, Bucureşti
Marketing, Anul 3, Semestrul II
Marketing, Anul 3, Semestrul II
1. Serviciile pot fi testate
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: B
2. Comportamentul consumatorului este dinamic, in continua schimbare si evolutie
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
3. Comportamentul de consum se defineste ca totalitatea actelor, atitudinilor si deciziilor cumparatorului, privind utilizarea unei parti din veniturile sale pentru cumpararea de servicii
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: B
4. Comportamentul de consum apare dupa decizia de cumparare, serviciul fiind consumat dupa prestatia acestuia.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: B
5. Comportamentul de cumparare se defineste ca totalitatea actelor, atitudinilor si deciziilor cumparatorului, privind utilizarea unei parti din veniturile sale pentru cumpararea de servicii
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
6. Etapele procesului decizional in comportamentul consumatorului sunt:
1. Perceptia nevoii.
2. Procesul de formare si manifestare a atitudinilor (evaluarea variantelor).
3. Procesul de informare-invatare.
4. Procesul comportamentului manifestat (efectiv).
...
+ încă 213 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !