Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale, Bucureşti
Marketing, Anul 3, Semestrul I
Marketing, Anul 3, Semestrul I
1. Literatura de specialitate prezinta:
A) cinci tipuri de merchandising si patru clase de merchandising;
B) patru tipuri de merchandising si cinci clase de merchandising;
C) trei tipuri de merchandising si patru clase de merchandising;
D) sase tipuri de merchandising si patru clase de merchandising;
Răspuns corect: A
2. Restrictiile tehnice ale suprafetei de vanzare tin de:
A) rentabilizarea fiecarui metru patrat al suprafetei de vanzare;
B) luareain considerare a restrictiilor tehnice
C) satisfacerea clientilor;
D) localizarea camerelor frigorifice, instalatein generalin capatul opus al magazinului, deci raioanele respective vor fi amplasate in apropiere;
Răspuns corect: D
3. Inaintarea clientilor in suprafata de vanzare a punctelor de vanzare depinde de viteza si circuit. Asupra vitezei de deplasare se poate actiona prin:
A) muzica si anunturi sonore ( cu efect de atractie si orientare catre anumiti poli, efecte deintretinere, de destindere, efecte de persuasiune si furnizarea de sfaturiin cumparare);
B) informarea de la intrare (planul general al magazinului);
C) afisajul precis la linear al pretului fiecarui produs;
D) fise de informare a clientilor, furnizand toate informatiile pentru a facilita alegerile clientilor.
Răspuns corect: A
4. Variabilele de ambianta sunt numite:
A) design;
B) identitate sonora;
C) design olfactiv;
D) design de iluminare;
E) design sau identitate sonora, design olfactiv sau design de iluminare.
Răspuns corect: E
5. Analiza concurentiala:
A) presupune o numarare a referintelor si notarea fiecarei etichete de produs, cu scopul de a putea determina prezenta si importanta marcilor de distribuitori;
B) presupune integrarea a doua datein cifre importante: segmentul de piata al firmei pe categoria studiata si potentialul de dezvoltare cantitativ al categoriei, informatie furnizata de obicei de catre producator. Datele obtinute se reunesc pe o matrice care faciliteaza analiza si adoptarea unei pozitii, decizia sprijinindu-se pe criterii complementare,in afara analizei concurentiale, cum ar fi preturile, politica MDD ( marca distribuitorului), rentabilitatea etc;
C) are in vedere faptul ca rentabilitatea unui sortiment nu mai depinde doar de piatain sine si de presiunea concurentiala, ci, din cein ce mai mult , de cumparaturi si de globalizarea celor din urma (printre altele, alaturi de dezvoltarea locurilor de pe piata si a licitatiilor inversate).
Răspuns corect: A
...
+ încă 24 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !