vreaunota10

Metode si tehnici de cercetare

Facultatea de Jurnalism, Comunicare si Relatii Publice, Bucureşti, Anul 3, Semestrul I

1. Efectul comunicarii incorporeaza ansamblul de procese si de urmari (atribuite actului de comunicare) pe care le presupune .......
A) vizualizarea imaginilor
B) receptarea mesajelor
C) audierea emisiunilor
D) redactarea articolelor

Răspuns corect: B

2. Nu exista o dependenta directa intre ......, intrucat indivizii nu sunt corpuri in care mesajele se introduc si produc un anumit rezultat.
A) mesaj si reactiile publicului
B) mesaj si continut
C) mesaj si ora de difuzare
D) public si publicitari

Răspuns corect: A

3. Influenta consumului mediatic implica dificultati analitice, intrucat efectului i se confera variate dimensiuni, iar ......, ...... si ...... constituie aspecte importante ce trebuie luate în calcul.
a. calitatea mesajelor publicitare
b. rating-ul
c. durata de prelucrare a mesajelor
d. masura in care publicul intrebuinteaza un anumit mediu de informare
e. perceptivitatea publicului fata de un anumit mesaj
A) a + b + c
B) b + c + d
C) c + d + e
D) a + b + e

Răspuns corect: C

4. Eficacitatea mediatica ramane sub cota eficientei ......, deoarece acest tip de procesualitate face ca mesajele sa ajunga partial la dispozitia publicului.
A) minime
B) maxime
C) previzibile
D) imprevizibile

Răspuns corect: B

5. Cantitatea de informatie cu care ne confruntam zilnic este mai mare decat cantitatea de informatie realmente .......
A) durabila
B) prelucrabila
C) interesanta
D) captivanta

Răspuns corect: B

6. Selectivitatea de facto se refera la tendinta publicului de a urmari acele informatii care sunt .......
A) difuzate la ora de maxima audienta
B) in dezacord cu predispozitiile sale
C) in acord cu predispozitiile sale
D) prezentate cat mai atractiv

Răspuns corect: C

7. ...... si ...... sunt conditionate intrucatva de comunicarea interpersonala.
a. cantitatea de informatie
b. marimea publicului
c. durata reclamelor
d. efectele produse de comunicarea mediatica
A) a + b
B) b + c
C) c + d
D) b + d

Răspuns corect: D

8. Dacă dorim sa fixam efectele pe care le are procesul de comunicare, trebuie sa indepartam factorii ce ar putea sa-si exercite influenta asupra .......
A) difuzarii mesajelor
B) publicului-tinta
C) comunicarii
D) dezbaterilor publice

Răspuns corect: C

9. Procesul de comunicare este inraurit de felul in care mesajele sunt percepute, receptarea depasind decodarea mesajelor si acoperind .......
A) calitatea informatiei primite
B) modificarea sensurilor
C) limitarea analizei
D) interpretarea informatiei primite si atribuirea de sensuri

Răspuns corect: D

10. In actul de perceptie intervin ...... si .......
a. experienţa de viata
b. pauzele publicitare
c. predispozitiile receptorului
d. relevanta mesajului mediatic
A) a + c
B) b + c
C) c + d
D) a + d

Răspuns corect: A

...

+ încă 90 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Statistica pe care o oferă programul Nota 10 (zece) despre această grilă rezolvată:
Metode si tehnici de cercetare
Descarcati gratuit
vreaunota10
Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.

In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
Cu doar vreaunota10EURO*
aveti si acces la baza de date de grile rezolvate !
vreaunota10
vreaunota10
* Pretul nu include TVA
Home | Prezentare | Cumpără | Povești de succes | Forum | Ajutor | Contul meu | Date cu caracter personal | ANPC | Contact
Copyright © 2010 - 2025 Datagram SRL, CUI: RO13674241, Reg. Com.: J40/1036/2001. Toate drepturile rezervate - Termeni si conditii

Competiţii Online   Five O'Clock   Dicţionar Român Englez   Dicţionar Englez Român   Design Web Site   Program Amanet   Translate Ojibwe   Translate Cherokee   
0.0102 / 0.0063 (10)