Facultatea de Jurnalism, Comunicare si Relatii Publice, Bucureşti, Anul 3, Semestrul I
1. Efectul comunicarii incorporeaza ansamblul de procese si de urmari (atribuite actului de comunicare) pe care le presupune .......
A) vizualizarea imaginilor
B) receptarea mesajelor
C) audierea emisiunilor
D) redactarea articolelor
Răspuns corect: B
2. Nu exista o dependenta directa intre ......, intrucat indivizii nu sunt corpuri in care mesajele se introduc si produc un anumit rezultat.
A) mesaj si reactiile publicului
B) mesaj si continut
C) mesaj si ora de difuzare
D) public si publicitari
Răspuns corect: A
3. Influenta consumului mediatic implica dificultati analitice, intrucat efectului i se confera variate dimensiuni, iar ......, ...... si ...... constituie aspecte importante ce trebuie luate în calcul.
a. calitatea mesajelor publicitare
b. rating-ul
c. durata de prelucrare a mesajelor
d. masura in care publicul intrebuinteaza un anumit mediu de informare
e. perceptivitatea publicului fata de un anumit mesaj
A) a + b + c
B) b + c + d
C) c + d + e
D) a + b + e
Răspuns corect: C
4. Eficacitatea mediatica ramane sub cota eficientei ......, deoarece acest tip de procesualitate face ca mesajele sa ajunga partial la dispozitia publicului.
A) minime
B) maxime
C) previzibile
D) imprevizibile
Răspuns corect: B
5. Cantitatea de informatie cu care ne confruntam zilnic este mai mare decat cantitatea de informatie realmente .......
A) durabila
B) prelucrabila
C) interesanta
D) captivanta
Răspuns corect: B
6. Selectivitatea de facto se refera la tendinta publicului de a urmari acele informatii care sunt .......
A) difuzate la ora de maxima audienta
B) in dezacord cu predispozitiile sale
C) in acord cu predispozitiile sale
D) prezentate cat mai atractiv
Răspuns corect: C
7. ...... si ...... sunt conditionate intrucatva de comunicarea interpersonala.
a. cantitatea de informatie
b. marimea publicului
c. durata reclamelor
d. efectele produse de comunicarea mediatica
A) a + b
B) b + c
C) c + d
D) b + d
Răspuns corect: D
8. Dacă dorim sa fixam efectele pe care le are procesul de comunicare, trebuie sa indepartam factorii ce ar putea sa-si exercite influenta asupra .......
A) difuzarii mesajelor
B) publicului-tinta
C) comunicarii
D) dezbaterilor publice
Răspuns corect: C
9. Procesul de comunicare este inraurit de felul in care mesajele sunt percepute, receptarea depasind decodarea mesajelor si acoperind .......
A) calitatea informatiei primite
B) modificarea sensurilor
C) limitarea analizei
D) interpretarea informatiei primite si atribuirea de sensuri
Răspuns corect: D
10. In actul de perceptie intervin ...... si .......
a. experienţa de viata
b. pauzele publicitare
c. predispozitiile receptorului
d. relevanta mesajului mediatic
A) a + c
B) b + c
C) c + d
D) a + d
Răspuns corect: A
...
+ încă 90 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !