Facultatea de Management financiar contabil, Constanţa
Management, Anul 3, Semestrul II
Management, Anul 3, Semestrul II
1. Din definitia de mai jos a analizei concurentiale lipsesc 4 grupe de cuvinte.
Analiza concurentiala constituie unul dintre modulele esentiale ale ...... si consta in situarea intreprinderii in raport cu ...... sai in unul sau mai multe domenii de activitate ......., in scopul formularii unor ...... strategice viabile.
Pentru completarea spatiilor libere se propun urmatoarele grupe de cuvinte:
1. analizei strategice
2. strategica
3. concurentii
4. optiuni
Indicati ordinea corecta de utilizare in definitie a acestora.
A) 1, 3, 2, 4;
B) 1, 2, 3, 4;
C) 2, 4, 3, 1;
D) 4, 3, 1, 2.
Răspuns corect: A
2. Care dintre afirmatiile de mai jos este specifica etapei de lansare din cadrul ciclului de viata al unui produs:
A) principalul obiectiv al intreprinderii este maximizarea cotei de piata si crearea unei marci puternice, caracterizata de o evolutie rapida a profitului si a vanzarilor;
B) principalul obiectiv al intreprinderii este sa informeze consumatorii in legatura cu aparitia noului produs, caracterizata prin cheltuieli mari, vanzari scazute si profituri reduse;
C) firma incearca sa isi mentina avantajul competitiv prin imbunatatirea caracteristicilor produsului, extinderea garantiei si serviciilor post-vanzare, reduceri de pretur;
D) firma verifica daca mai sunt posibilitati de a realiza profit si urmareste momentul unic de abandonare a produsului.
Răspuns corect: B
3. Care dintre afirmatiile de mai jos este specifica etapei de crestere din cadrul ciclului de viata al unui produs:
A) principalul obiectiv al intreprinderii este maximizarea cotei de piata si crearea unei marci puternice, caracterizata de o evolutie rapida a profitului si a vanzarilor;
B) principalul obiectiv al intreprinderii este sa informeze consumatorii in legatura cu aparitia noului produs, caracterizata prin cheltuieli mari, vanzari scazute si profituri reduse;
C) firma incearca sa isi mentina avantajul competitiv prin imbunatatirea caracteristicilor produsului, extinderea garantiei si serviciilor post-vanzare, reduceri de preturi;
D) firma verifica daca mai sunt posibilitati de a realiza profit si urmareste momentul unic de abandonare a produsului.
Răspuns corect: A
4. Care dintre afirmatiile de mai jos este specifica etapei de maturitate din cadrul ciclului de viata al unui produs:
A) principalul obiectiv al intreprinderii este maximizarea cotei de piata si crearea unei marci puternice, caracterizata de o evolutie rapida a profitului si a vanzarilor;
B) principalul obiectiv al intreprinderii este sa informeze consumatorii in legatura cu aparitia noului produs, caracterizata prin cheltuieli mari, vanzari scazute si profituri reduse;
C) firma incearca sa isi mentina avantajul competitiv prin imbunatatirea caracteristicilor produsului, extinderea garantiei si serviciilor post-vanzare, reduceri de preturi;
D) firma verifica daca mai sunt posibilitati de a realiza profit si urmareste momentul unic de abandonare a produsului.
Răspuns corect: C
5. Care dintre afirmatiile de mai jos este specifica etapei de declin din cadrul ciclului de viata al unui produs:
A) principalul obiectiv al intreprinderii este maximizarea cotei de piata si crearea unei marci puternice, caracterizata de o evolutie rapida a profitului si a vanzarilor;;
B) principalul obiectiv al intreprinderii este sa informeze consumatorii in legatura cu aparitia noului produs, caracterizata prin cheltuieli mari, vanzari scazute si profituri reduse;
C) firma incearca sa isi mentina avantajul competitiv prin imbunatatirea caracteristicilor produsului, extinderea garantiei si serviciilor post-vanzare, reduceri de preturi;
D) firma verifica daca mai sunt posibilitati de a realiza profit si urmareste momentul unic de abandonare a produsului.
Răspuns corect: D
6. Care din enumerarile de mai jos reprezinta o premisa a utilizarii lanturilor Markov pentru modelarea evolutiei pe piata a unor produse concurentiale?
A) se presupune ca pe piata exista un numar finit n de produse care satisfac aceeasi necesitate de consum;
B) se presupune ca pe piata exista un numar infinit n de produse care satisfac diverse necesitati de consum;
C) rezultatul oricarei incercari nu depinde numai de rezultatul incercarii care o precede direct si numai de aceasta;
D) se poate spune cu certitudine ce tip de produs va alege cumparatorul intr-o anumita perioada.
Răspuns corect: A
...
+ încă 200 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !