vreaunota10

Politici de marketing

Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale, Bucureşti
Marketing, Anul 2, Semestrul I

1. Corelarea pretului cu elementele marketingului mix reprezinta o faza importanta in procesul formarii pretului.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: A

2. Strategia pretului de penetrare nu este utilizata in fazele finale ale ciclului de viata a produsului.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: B

3. Elementele intangibile care definesc produsul sunt de natura subiectiva.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: A

4. Fiecare produs ocupa, la un moment dat, un anumit loc pe curba ciclului sau de viata, care incepe cu faza de crestere, apoi cu maturitatea si sfarseste prin declin.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: B

5. Perioada de crestere a ciclului de viata al produselor este la toate produsele lunga.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: B

...

+ încă 45 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Statistica pe care o oferă programul Nota 10 (zece) despre această grilă rezolvată:
Politici de marketing
Descarcati gratuit
vreaunota10
Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.

In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
Cu doar vreaunota10EURO*
aveti si acces la baza de date de grile rezolvate !
vreaunota10
vreaunota10
* Pretul nu include TVA
Home | Prezentare | Cumpără | Povești de succes | Forum | Ajutor | Contul meu | Date cu caracter personal | ANPC | Contact
Copyright © 2010 - 2025 Datagram SRL, CUI: RO13674241, Reg. Com.: J40/1036/2001. Toate drepturile rezervate - Termeni si conditii

Competiţii Online   Five O'Clock   Dicţionar Român Englez   Dicţionar Englez Român   Design Web Site   Program Amanet   Translate Ojibwe   Translate Cherokee   
0.0081 / 0.0049 (11)