Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale, Bucureşti
Marketing, Anul 2, Semestrul I
Marketing, Anul 2, Semestrul I
1. Corelarea pretului cu elementele marketingului mix reprezinta o faza importanta in procesul formarii pretului.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
2. Strategia pretului de penetrare nu este utilizata in fazele finale ale ciclului de viata a produsului.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: B
3. Elementele intangibile care definesc produsul sunt de natura subiectiva.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
4. Fiecare produs ocupa, la un moment dat, un anumit loc pe curba ciclului sau de viata, care incepe cu faza de crestere, apoi cu maturitatea si sfarseste prin declin.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: B
5. Perioada de crestere a ciclului de viata al produselor este la toate produsele lunga.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: B
...
+ încă 45 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !