Facultatea de Psihologie şi Pedagogie, Braşov
Psihologie, Anul 1, Semestrul II
Psihologie, Anul 1, Semestrul II
1. Selectati enunturile corecte:
a) Psihologia reclamei s-a nascut in contextual problematicii cognitiviste;
b) a aparut pe teren behaviorist;
c) s-a consolidate in cadrul problematicii “relatii publice”;
d) s-a conturat ca o etapa a evolutiei functionalismului si structuralismului.
A) b+c
B) b
C) c
D) a+b+d
Răspuns corect: A
2. Asociatia Româna de Marketing si Revista de profil s-au infiintat in anul:
A) 1971;
B) 1935;
C) 1936;
D) 1994.
Răspuns corect: A
3. Una din metodele specific de cercetare in Psihologia economic este ancheta (incluzând interviul si chestionarul). In taxonomia esantioanelor de populatie supusa investigatiei, este o categorie ce permite anchete successive pe o anumita tema. Care dintre esantioane are o asemenea functie?
a)
A) aleatoare simple;
B) aleatoare stratificate;
C) panel;
D) multistadiale.
Răspuns corect: C
4. Intr-un chestionar, intensitatea atitudinii interlocutorului poate fi surprinsa prin:
A) claritatea intrebarilor;
B) scalarea raspunsului;
C) accesibilitatea textului;
D) caracterul deschis al intrebarilor.
Răspuns corect: B
5. Ca orice alt gen de comportament si cel economic are grade diferite de succes si competenta. Cum in Psihologie unul dintre principiile generale de determinism este „dezvoltarea” functiilor psihice, tematica studiilor psihoeconomice au evoluat spre formativitate. In 2003 s-a desfasurat Simpozionul international „Educatia economica. Actualitate si perspectiva”. Unde?
a) b) ) Stockholm;
A) Bucuresti;
B) Kyoto
C) Stockholm
D) Bruxelles.
Răspuns corect: A
6. Orice generatie de tineri isi cauta valori proprii, respingandu-le de obicei pe cele traditionale atunci cand isi constituie identitatea .
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
7. Trebuintele nu involueaza prin dezvoltarea obiectelor lor.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
8. La nivelul familiei, pe masura cresterii consumului, nivelul de aspiratie nu scade in toate planurile.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
9. Anuntul publicitar are efect asupra clientilor prin mai multe elemente de continut si forma. In privinta formei literelor si textului, la produsele cosmetice si de lenjerie, literele scrise in bold, groase, nu au un mai garantat efect comercial.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: A
10. Nicio generatie de tineri nu-si cauta valori proprii, ci le preia doar pe cele traditionale atunci cand isi constituie identitatea.
A) Adevărat
B) Fals
Răspuns corect: B
...
+ încă 165 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Vezi ce spun utilizatorii lui.

Descarcati gratuit

Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !