vreaunota10

Psihologia reclamei

Facultatea de Psihologie şi Pedagogie, Braşov
Psihologie, Anul 1, Semestrul II

1. Selectati enunturile corecte:
a) Psihologia reclamei s-a nascut in contextual problematicii cognitiviste;
b) a aparut pe teren behaviorist;
c) s-a consolidate in cadrul problematicii “relatii publice”;
d) s-a conturat ca o etapa a evolutiei functionalismului si structuralismului.
A) b+c
B) b
C) c
D) a+b+d

Răspuns corect: A

2. Asociatia Româna de Marketing si Revista de profil s-au infiintat in anul:
A) 1971;
B) 1935;
C) 1936;
D) 1994.

Răspuns corect: A

3. Una din metodele specific de cercetare in Psihologia economic este ancheta (incluzând interviul si chestionarul). In taxonomia esantioanelor de populatie supusa investigatiei, este o categorie ce permite anchete successive pe o anumita tema. Care dintre esantioane are o asemenea functie?
a)
A) aleatoare simple;
B) aleatoare stratificate;
C) panel;
D) multistadiale.

Răspuns corect: C

4. Intr-un chestionar, intensitatea atitudinii interlocutorului poate fi surprinsa prin:
A) claritatea intrebarilor;
B) scalarea raspunsului;
C) accesibilitatea textului;
D) caracterul deschis al intrebarilor.

Răspuns corect: B

5. Ca orice alt gen de comportament si cel economic are grade diferite de succes si competenta. Cum in Psihologie unul dintre principiile generale de determinism este „dezvoltarea” functiilor psihice, tematica studiilor psihoeconomice au evoluat spre formativitate. In 2003 s-a desfasurat Simpozionul international „Educatia economica. Actualitate si perspectiva”. Unde?
a) b) ) Stockholm;
A) Bucuresti;
B) Kyoto
C) Stockholm
D) Bruxelles.

Răspuns corect: A

6. Orice generatie de tineri isi cauta valori proprii, respingandu-le de obicei pe cele traditionale atunci cand isi constituie identitatea .
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: A

7. Trebuintele nu involueaza prin dezvoltarea obiectelor lor.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: A

8. La nivelul familiei, pe masura cresterii consumului, nivelul de aspiratie nu scade in toate planurile.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: A

9. Anuntul publicitar are efect asupra clientilor prin mai multe elemente de continut si forma. In privinta formei literelor si textului, la produsele cosmetice si de lenjerie, literele scrise in bold, groase, nu au un mai garantat efect comercial.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: A

10. Nicio generatie de tineri nu-si cauta valori proprii, ci le preia doar pe cele traditionale atunci cand isi constituie identitatea.
A) Adevărat
B) Fals

Răspuns corect: B

...

+ încă 165 de întrebări.

Aceasta grilă este disponibilă COMPLET numai utilizând programul Nota 10(zece) Plus.
Vezi ce spun utilizatorii lui.
Statistica pe care o oferă programul Nota 10 (zece) despre această grilă rezolvată:
Psihologia reclamei
Descarcati gratuit
vreaunota10
Programul NOTA 10 (zece)
Incarcati grilele formatate Nota 10 (zece), invatati-le, testati-va, simulati examenul.

In plus, daca nu gasiti grilele rezolvate pentru examene, puteti opta pentru accesul la baza de date Nota 10 (zece) de grile rezolvate, facand upgrade la programul Nota 10+ !
Cu doar vreaunota10EURO*
aveti si acces la baza de date de grile rezolvate !
vreaunota10
vreaunota10
* Pretul nu include TVA
Home | Prezentare | Cumpără | Povești de succes | Forum | Ajutor | Contul meu | Date cu caracter personal | ANPC | Contact
Copyright © 2010 - 2025 Datagram SRL, CUI: RO13674241, Reg. Com.: J40/1036/2001. Toate drepturile rezervate - Termeni si conditii

Competiţii Online   Five O'Clock   Dicţionar Român Englez   Dicţionar Englez Român   Design Web Site   Program Amanet   Translate Ojibwe   Translate Cherokee   
0.0080 / 0.0050 (11)